جو منگنیلو جزئیات جدیدی را از فیلم کنسل شده Batman مشخص کرد

27 March 2021 - 14:06
Batman

در طی صحبت‌های جدید جو منگنیلو درباره فیلم کنسل شده «بتمن» بن افلک، این بازیگر اعلام کرد که قرار بوده کاراکتر بت‌گرل در این فیلم حضور داشته باشد.

مدتی پس از به نمایش گذاشته شدن فیلم Zack Snyder’s Justice League در شبکه اینترنتی HBO Max و حضور جو منگنیلو (Joe Manganiello) در این فیلم در نقش دث‌استروک، این بازیگر همچنان به منتشر کردن اطلاعات فیلم Batman بن افلک (Ben Affleck) ادامه داده و اکنون او در مصاحبه جدیدش با وب‌سایت کمیک بوک، مشخص کرده که کاراکتر بت‌گرل قرار بوده در این فیلم، به طرز بسیار هیجان‌انگیزی معرفی شود.

در حال حاضر کمپانی DC برنامه‌ریزی کرده تا فیلم مستقلی را از کاراکتر بت‌گرل تولید کند ولی با این حال به نظر می‌رسد که فیلم کنسل شده Batman بن افلک، قرار بوده اولین پروژه‌ای باشد که این کاراکتر از طریق آن، به دنیای گسترده DC معرفی شود.

در طی مصاحبه جدید جو منگنیلو با وب‌سایت کمیک بوک، او درباره فیلم کنسل شده Batman و بلاهایی که کاراکترش قرار بوده در این فیلم بر سر کاراکتر بتمن بن افلک بیاورد صحبت به میان آورده و گفته است که:

صحنه‌ی بسیار عظیمی در این فیلم وجود داشته که در طی آن، کاراکتر بت‌گرل به کمک بتمن می‌آید چرا که حرکات دث‌استروک به قدری سریع بوده که او قادر بوده حرکات بعدی بروس (بتمن) را پیش‌بینی کند و بدین ترتیب بتمن به شدت از او هراس داشته چرا که به این موضوع پی برده که امکان دارد در این مبارزه شکست بخورد و سپس مبارزه آن‌ها با اوج گرفتن به خیابان‌های گاتهام سیتی کشیده می‌شود. بله، (این پروژه) مانند فیلمی دلهر‌ه‌آور بوده که کاراکتر دث‌استروک در آن شبیه به شخصیت منفی فیلم‌های ترسناک، مانند نقشی که کوسه‌ها در فیلم Jaws داشتند، ظاهر شده است.

جو منگنیلو در این مصاحبه اطلاعات دیگری را از نقش کاراکتر بت‌گرل در این پروژه فاش نکرده است. البته او بار دیگر به ما یادآوری کرده که این فیلم کنسل شده قرار بوده که شبیه به فیلم دلهره‌آور دیوید فینچر (David Fincher) در سال ۱۹۹۷ با نام The Game باشد. او همچنین در میان صحبت‌هایش، به چگونگی نابود شدن زندگی بروس وین و کشته شدن عزیزانش توسط کاراکتر خود یعنی اسلید ویلسون (دث‌استروک) نیز در این فیلم اشاره کرده است.

پیش از این نیز مشخص شده بود که کاراکتر دث‌استروک جو منگنیلو قرار بوده در نقش منفی اصلی فیلم Batman بن افلک، در این فیلم حاضر شود ولی حضور کاراکتر بت‌گرل در این پروژه (احتمالاً نسخه باربارا گوردون این شخصیت) نیز، بسیار جالب بوده و با توجه به حضور بت‌گرل، چگونگی متصل بودن این فیلم به دیگر پروژه‌های دنیای گسترده DC نیز مشخص شده است.

به احتمال بسیار زیاد، حضور کاراکتر بت‌گرل در این پروژه، راه را برای ساخته شدن فیلم اختصاصی‌اش باز می‌کرده و همچنین حضور این کاراکتر در این فیلم سؤال دیگری را نیز در رابطه با این پروژه به وجود آورده و آن هم این‌که آیا احتمال حضور کاراکترهای دیگری از خانواده بتمن در این فیلم وجود داشته است یا خیر. با این اوصاف، کریستینا هادسون (Christina Hodson)، نویسنده فیلم‌نامه فیلم Birds of Prey و فیلم آینده دنیای گسترده DC با عنوان Flash قرار است که وظیفه نوشتن فیلم‌نامه فیلم اختصاصی کاراکتر بت‌گرل را بر عهده داشته باشد. این پروژه از سال ۲۰۱۸ تاکنون در مرحله توسعه قرار دارد.

کنسل شدن فیلم Batman بن افلک و حذف شدن کاراکتر دث‌استروک جو منگنیلو از پروژه‌های آینده دنیای گسترده DC، بسیار مایه تأسف است. علی‌رغم تلاش‌های این بازیگر برای ساخته شدن فیلم اختصاصی کاراکتر دث‌استروک توسط کارگردان فیلم اکشن The Raid یعنی گرت ایوانز (Gareth Evans)، این کارگردان هرگز نتوانست که به صورت رسمی قرارداد ساخت این پروژه را امضا کند و در نهایت ساخت این پروژه نیز، کنسل شد.

نقش کوتاهی که جو منگنیلو در فیلم Zack Snyder’s Justice League ایفا کرده، باعث شده او بار دیگر، پس از پنج سال از زمان به نمایش درآمدن نسخه سینمایی این فیلم، در نقش این کاراکتر ظاهر شود. با این حال با نقش‌آفرینی مجدد او در فیلم Zack Snyder’s Justice League، صحبت‌ها درباره آینده احتمالی این بازیگر و کاراکترش در پروژه‌های آینده دنیای گسترده DC بالا گرفته است.

با وجود این‌که آینده جو منگنیلو و کاراکترش، دث‌استروک همچنان نامشخص است، ولی در حال حاضر می‌توان این بازیگر را در فیلم Zack Snyder’s Justice League در شبکه اینترنتی HBO Max مشاهده کرد.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.