رندال پارک کارگردان اقتباسی از رمان Shortcomings شد

1 April 2021 - 12:31
رندال پارک

رندال پارک قرار است اولین کارگردانی خود را در زمینه فیلم‌های سینمایی روی اقتباسی از رمان گرافیکی Shortcomings «کاستی‌ها» به نویسندگی آدریان تومین، انجام دهد.

نویسنده این رمان آدریان تومین (Adrian Tomine) می‌باشد و داستان آن پیرامون سه جوان شهرنشین به نام‌های بن تاناکا، میکو هایاشی و آلیس کیم است که به دنبال سطح مناسبی از روابط بین‌فردی می‌گردند و به خاطر پیدا کردن رابطه ایده‌آلشان سرتاسر کشور را می‌پیمایند. تومین نویسندگی فیلم‌نامه این پروژه را برعهده دارد.

کمپانی‌های Roadside Attractions و Imminent Collision تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. هوارد کوهن (Howard Cohen)، اریک د آربلوف (Eric d’Arbeloff)، جنیفر برمن (Jennifer Berman) و رایان پین (Ryan Paine) به نمایندگی از کمپانی Roadside Attractions و هیو هو (Hieu Ho)، مایکل گولامکو (Michael Golamco) و رندال پارک (Randall Park) به نمایندگی از کمپانی Imminent Collision تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارند.

پارک پیش‌تر کارگردانی فصل آخر سریال محبوب Fresh Off the Boat را از شبکه ABC و نویسندگی فیلم Always Be My Maybe را از نتفلیکس با بازی الی وانگ (Ali Wong) و گولامکو بر عهده داشت. پارک همچنین اخیرا در سریال WandaVision از مارول ایفای نقش کرده بود.

منبع: Hollywoodreporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.