کارگردان سریال جنایی پلینویل با بازی ال فانینگ مشخص شد

15 April 2021 - 23:47

لیسا چولودنکو به عنوان کارگردان سریال جنایی دختر اهل پلینویل انتخاب شده است. ال فانینگ در این سریال به ایفای نقش خواهد پرداخت.

لیسا چولودنکو (Lisa Cholodenko)، کارگردان موفق آمریکایی که سابقه نامزدی اسکار را نیز دارد، به عنوان کارگردان دو قسمت نخست سریال دختر اهل پلینویل (The Girl from Plainville) معرفی شد.

در این سریال کوتاه که توسط شبکه Hulu ساخته خواهد شد، ال فانینگ (Elle Fanning) در نقش اصلی بازی خواهد کرد. این سریال جنایی، براساس وقایعی که در سال ۲۰۱۴ در شهر پلینویل آمریکا رخ داد، ساخته خواهد شد.

در اواسط سال ۲۰۱۴، پسری ۱۸ ساله با نام کانرد هنری روی (Conrad Henri Roy) اقدام به خودکشی کرد. پس از بررسی پرونده، مشخص شد که دختری ۱۷ ساله به نام میشل کارتر (Michelle Carter) نقش مهمی در خودکشی کانرد داشته است و با پیام‌های خود، وی را تشویق به خودکشی کرده است.

کارتر چند ماه بعد در دادگاه به جرم قتل غیر عمد مجرم شناخته شد و به تحمل ۳۰ ماه زندان محکوم شد. وی از ابتدای سال ۲۰۱۹ به زندان رفت ولی در نهایت و پس از تحمل کمتر از ۱۲ ماه زندان و به علت رفتار مناسب، به صورت مشروط از زندان آزاد شد.

سریال باورنکردنی (Unbelievable) آخرین ساخته تلویزیونی چولودنکو بود که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و چولودنکو برای ساخت آن، نامزد جایزه امی شد. لیسا چولودنکو در سال ۲۰۱۰ فیلم موفق بچه‌ها حالشان خوب است (The Kids Are All Right) را ساخته بود که نامزد اسکار بهترین فیلم سال شد و خود وی نیز در بخش بهترین فیلم‌نامه سال، نامزد اسکار شد.

شبکه هولو چند ماه قبل دستور ساخت این سریال را صادر کرد و قرار است که فیلم‌برداری این سریال از چند ماه دیگر آغاز شود. هنوز زمان انتشار این سریال مشخص نشده است.

منبع: collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.