حضور ال فانینگ در فیلم Francis and The Godfather

10 March 2021 - 22:09

اِل فانینگ (Elle Fanning) بازیگر جوان سینمای هالیوود در فیلم Francis and The Godfather در نقش الی مک گرا بازی خواهد بود. در فیلم Francis and The Godfather علاوه بر او، بازیگرانی همچون اسکار آیزاک (Oscar Isaac) در نقش فرانسیس فورد کوپولا، جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) در نقش رابرت ایوانز و الیزابت ماس (Elisabeth Moss) در نقش الینور کوپولا نیز حضور دارند.

باری لوینسون (Barry Levinson) کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. این فیلم براساس فیلمنامه اندرو فاروت ساخته شده است. این فیلمنامه قبلا یک بار به لیست سیاه هالیوود رفته بود و بعدا با همکاری بری لوینسون بازبینی شد و توانست پذیرفته شود.

کاپولا در زمان ساخت فیلم پدرخوانده فقط ۳۱ سال سن داشت و رابرت ایوانز با پذیرش انتخاب بازیگرانی مثل آل پاچینو و مارلون براندو که در آن زمان به ترتیب ناشناخته و نسبتا کهنه‌شده به حساب می‌آمدند، ریسک بزرگی کرد.

مایک مارکوس، داگ مانکوف و اندرو اسپولدینگ از Echo Lake Entertainment به همراه کوین تورن، جون لوین و جیسون سوسنف از Baltimor Pictures تهیه کنندگان فیلم هستند.

فروش جهانی فیلم Francis and The Godfather بر عهده کمپانی  Endeavor Content خواهد بود. فانینگ اخیراً به خاطر بازی در فیلم The Great نامزد دریافت گلدن گلوب شد. وی در ادامه با خواهرش داکوتا در فیلم اقتباسی The Nightingale به کارگردانی ملانی لوران ایفای نقش خواهد کرد.

منبع: hollywoodreporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.