اولین تصاویر فیلم No Man of God منتشر شد

22 April 2021 - 14:46
No Man of God

اولین تصاویر از فیلم درام تاریخی «مردی بی‌خدا» با نقش‌آفرینی لوک کیربی در نقش قاتل زنجیره‌ای معروف با نام تد باندی منتشر شد.

علاوه بر لوک کیربی (Luke Kirby)، الیجا وود (Elijah Wood) نیز در این فیلم در نقش مأموری از FBI با نام بیل هاگمایر (Bill Hagmaier)، کسی که در نهایت موفق می‌شود از تد باندی (Ted Bundy) اعتراف بگیرد، نقش‌آفرینی کرده است. داستان این فیلم به شرح وقایع مصاحبه‌های انجام شده با تد باندی قبل از اعدام او و رابطه شکل گرفته و بسیار جالب بین این دو شخصیت در طی این مصاحبه‌ها می‌پردازد.

تصاویر منتشر شده از No Man of God، علاوه بر نشان دادن این دو کاراکتر در این فیلم، از جاذبه ناخوشایند بین آن‌ها و ظاهر درست این دو شخصیت در تناسب با دوره تاریخی این فیلم نیز خبر می‌دهد.

به نظر می‌رسد که صحت تاریخی این مصاحبه‌ها در ساخت این فیلم بسیار مهم بوده چرا که الیجا وود و کارگردان این فیلم در طی مصاحبه‌های اخیرشان در رابطه با این پروژه، به این موضوع تأکید بسیاری داشته‌اند. وظیفه کارگردانی این فیلم را امبر سیلی (Amber Sealey) بر عهده داشته است.

الیجا وود در مصاحبه خود با وب‌سایت Entertainment Weekly در رابطه با این موضوع گفته است:

این فیلم از یک سری گفت‌و‌گوها تشکیل شده و در این مکالمه‌ها، از صحبت‌های واقعی انجام شده (بین بیل هاگمایر و تد باندی) و همچنین خاطراتی که بیل از این گفت‌وگوها در ذهن خود دارد، استفاده شده است.

کارگردان این فیلم نیز در این مصاحبه، علاوه بر اشاره کردن به همکاری آن‌ها و مشورتشان با بیل هاگمایر در ساخت این فیلم، گفته است:

ما به سرعت دوستان خوبی شدیم. او بسیار فوق‌العاده و همیشه نیز در دسترس بوده است. من به او زنگ می‌زدم و می‌پرسیدم که چه حسی (در این گفت و گوها با تد باندی) داشتی؟ من حتی قادر بودم که از او در مورد مسائل احساسی و خانوادگی‌اش نیز سؤال کنم.

لوک کیربی بازیگر نقش تد باندی در این فیلم، با بازی در پروژه‌های تاریخی غریبه نیست چرا که او پیش از این نیز، نقش‌های به یادماندنی را در پروژه‌های تاریخی نظیر سریال The Marvelous Mrs. Maisel شبکه اینترنتی آمازون و سریال درام The Deuce شبکه HBO ایفا کرده است. حتی با این وجود نیز او در ابتدا، پیشنهاد بازی در این نقش را رد کرده است.

کارگردان این فیلم در رابطه با تلاش‌هایش برای استخدام لوک کیربی جهت بازی در این نقش گفته است:

ما بازیگران بسیار بااستعدادی را که به بازی در این نقش علاقه نشان داده بودند، در اختیار داشتیم ولی من نمی‌توانستم فکر (نقش‌آفرینی) لوک کیربی (را در این نقش) از ذهن خود بیرون کنم. ما (در ابتدا) از روش‌های معمول (برای پیشنهاد دادن بازی در این نقش به لوک کیربی) استفاده کردیم ولی او چندین بار پیشنهاد‌های ما را رد کرد. من هم (پیش خودم) می‌گفتم نه و او باید نقش باندی را (در این فیلم) بازی کند.

من که برخی از دوستان او را می‌شناختم، موفق شدم او را پیدا کنم و به او بگویم که: «فقط یک قرار ملاقات از تو می‌خواهم، تا با هم صحبت کنیم و همدیگر را بشناسیم». در نهایت نتیجه این شد که ما به عنوان دو دوست از یکدیگر بسیار خوشمان آمد و من به او گفتم: «ببین، به همان دلایلی که نمی‌خواهی در نقش تد بانی نقش‌آفرینی کنی دقیقاً به همین علت است که می‌خواهم تو در این نقش ظاهر شوی». بدین ترتیب (سرانجام) او (به پیشنهاد بازی در این نقش) بله گفت.

الیجا وود که یکی از مؤسسان کمپانی SpectreVision در سال ۲۰۱۰ می‌باشد، از آن موقع تا به حال بیشتر در پشت دوربین پروژه‌ها حضور داشته و او نیز در ابتدا، نقش‌آفرینی در این فیلم را تصور نمی‌کرده است.

او در رابطه با این موضوع گفته است:

با کارهایی که ما در کمپانی‌مان انجام می‌دهیم، من هیچ‌وقت فیلم‌‌نامه‌ای را به عنوان یک بازیگر (برای نقش‌آفرینی در آن) نخوانده‌ام. من به خودم تنها به عنوان یک تولید‌کننده نگاه می‌کنم. این پروژه طوری توجه من را جلب کرده بود که به خود می‌گفتم، من واقعاً می‌خواهم در آن بازی کنم. من (کاراکتر) بیل و ماجراهایش در رابطه‌ی‌ او (با تد باندی) را دوست دارم.

هنوز تاریخ پخش فیلم No Man of God مشخص نیست.

تصاویر منتشر شده از این فیلم را نیز می‌توان در ادامه مشاهده کرد:

No Man of God

No Man of God

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Melissa says:

    واااای الیجا وود بازیگر مورد علاقمه با این خبر دارم از خوشحالی میمیرم😍🥺