تیزر فصل چهارم سریال Ozark

26 September 2021 - 07:41
سریال Ozark

کمپانی نتفلیکس اولین تیزر رسمی را برای فصل چهارم سریال Ozark منتشر کرده است.

به عنوان بخشی از رویداد تودوم، کمپانی نتفلیکس تیزری برای فصل چهارم و پایانی سریال اوزارک (Ozark) منتشر کرده است. این سریال جنایی و درام با بازی جیسون بیتمن (Jason Bateman) و لورا لینی (Laura Linney) است.

تولید فصل چهارم سریال اوزارک در حال حاضر در جریان است و انتظار می‌رود که در ماه اکتبر سال 2021 میلادی به پایان برسد. با این حال، هنوز مشخص نیست که در چه تاریخی قرار است فصل پایانی این سریال بر روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه گردد.

فصل چهارم و پایانی سریال اوزارک دارای چهارده قسمت خواهد بود. این فصل در دو بخش عرضه خواهد شد و هر بخش نیز شامل هفت قسمت خواهد بود. سه فصل قبلی سریال اوزارک، هر کدام دارای ده قسمت بوده است و فصل پایانی قرار است دارای چهارده قسمت باشد.

علاوه بر جیسون بیتمن و لورا لینی که قرار است در فصل چهارم و پایانی سریال حضور داشته باشند، دیگر بازیگران نیز شامل سوفیا هابلیتز (Sofia Hublitz) در نقش شارلوت بایرد، اسکایلر گارتنر (Skylar Gaertner) در نقش جونا بایرد، جولیا گارنر (Julia Garner) در نقش روث لانگمور، لیسا امری (Lisa Emery) در نقش دارلین اسنیل، چارلی تاهان (Charlie Tahan) در نقش وایات لانگمور، کارسون هولمز (Carson Holmes) در نقش تری لانگمور، جسیکا فرانسیس دوکز (Jessica Frances Dukes) در نقش مامور ویژه مایا میلر و فلیکس سولیس (Felix Solis) در نقش عمر ناوارو است.

بازیگران جدیدی که قرار است در این فصل سریال نقش‌آفرینی کنند نیز شامل آلفونسو هررا (Alfonso Herrera)، دیمین یانگ (Damian Young)، برونو بیچیر (Bruno Bichir)، سیسی کاستیلو (CC Castillo)، کاترینا لنک (Katrina Lenk)، آرون گیلپسی (Aaron Gillespie)، پاتریشیا فرنچ (Patricia French) و آدام روتنبرگ (Adam Rothenberg) است. در زیر می‌توانید تیزر منتشر شده برای فصل چهارم و پایانی سریال اوزارک را مشاهده یا دانلود کنید.

دانلود تیزر فصل چهار سریال اوزارک با کیفیت عالی (1080)

دانلود تیزر فصل چهار سریال اوزارک با کیفیت خوب (720)

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.