پوستر فیلم The Black Phone منتشر شد

26 September 2021 - 08:36
فیلم The Black Phone

اسکات دریکسون اولین پوستر از فیلم The Black Phone را منتشر کرده است.

اسکات دریکسون (Scott Derrickson) پوستری از فیلم تلفن سیاه (The Black Phone) منتشر کرده است. این فیلم قرار است در جشنواره فیلم فنتستیک فست به اکران در بیاید. فیلم تلفن سیاه با بازی ایتان هاوک (Ethan Hawke) است. در زیر می‌توانید این پوستر منتشر شده را مشاهده کنید.

ایتان هاوک با ژانر وحشت و ترسناک ناآشنا نیست و قبلا در فیلم پاکسازی (The Purge) و همچنین فیلم شوم (Sinister) به کارگردانی خود اسکات دریکسون بازی کرده است. با این حال، معمولا او نقش یک مرد خانواده را بازی می‌کند که سعی دارد تا از فرزندان خود در برابر چیزهای شیطانی و شوم محافظت کند. اما این موضوع در رابطه با فیلم تلفن سیاه صدق نمی‌کند.

در فیلم تلفن سیاه، ایتان هاوک نقش کاراکتری شوم را بازی می‌کند که بقیه اطرافیانش را در خطر بسیار شدیدی قرار می‌دهد. فیلم تلفن سیاه، بر اساس داستانی کوتاه محصول سال 2004 میلادی نوشته جو هیل (Joe Hill) است. ایتان هاوک نقش یک قاتل و آدم‌ربا را بازی می‌کند که یک بچه جوان به نام فینی شاو با بازی میسون تامس (Mason Thames) را به عنوان قربانی بعدی خود برگزیده است. فینی در حالی که در زیرزمین به دام افتاده است، متوجه می‎‌شود که تلفن قطع شده می‌تواند صدای قربانیان قبلی این قاتل را انتقال دهد.

فیلم تلفن سیاه، فیلمی محصول کمپانی بلوم هاوس است و قرار است در دو جشنواره فنتستیک فست و بیاند فست اکران شود. کارگردان اسکات دریکسون در شبکه‌های اجتماعی، پوستری برای این فیلم ترسناک منتشر کرده است.

دیگر بازیگران فیلم تلفن سیاه نیز شامل جرمی دیویس (Jeremy Davies)، جیمز رنسان (James Ransone)، مدلین مک‌گریو (Madeleine McGraw)، جیکوب موران (Jacob Moran)، جردن ایسایا وایت (Jordan Isaiah White) و بردی هپنر (Brady Hepner) است. فیلم تلفن سیاه قرار است در تاریخ 28 ژانویه سال 2022 میلادی بر روی پرده سینماها اکران گردد.

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.