اولین تریلر فیلم Mowgli منتشر شد

استودیو برادران وارنر (Warner Bros)، اولین تریلر فیلم Mowgli «موگلی» را منتشر کرد. این فیلم به کارگردانی اندی سرکیس (Andy Serkis) است؛ او با ساخت این فیلم تصمیم دارد، فیلم The Jungle Book «کتاب جنگل» را تضعیف کند و جایگاه این فیلم دربین طرفداران را تنزل دهد. هر دو این فیلم‌ها بر اساس اثر “کتاب جنگل”، به نویسندگی رودیارد کیپلینگ (Rudyard Kipling) ساخته شده‌اند؛ این کتاب در قرن ۱۹ نوشته شد و داستان پسری را روایت می‌کند که در جنگل‌های هند رشد می‌کند و روزگار می‌گذراند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید و در پایان، به تماشای تریلر منتشر شده بنشینید.

استودیو برادران وارنر، باید به‌سختی تلاش کند تا بتواند این فیلم را از فیلم موفق The Jungle Book ساخته کمپانی دیزنی، متمایز سازد؛ لازم به ذکر است که فیلم The Jungle Book، توانست به فروش ۹۶۶ میلیون دلاری در سطح جهان دست پیدا کند. با توجه به تریلر منتشر شده، می‌بینیم که این فیلم واقعا حیوانات تهدید‌کننده‌ای را به نمایش می‌گذارد، از جمله ببر بدنهاد این داستان، یعنی شیر خان (Shere Khan) که توسط بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) صداگذاری شده است و در این تریلر شما می‌تواند صدای او را بشنوید.

شروع این تریلر این‌گونه است که موگلی در یک قفس چوبی زندانی شده است و سپس دوست او باگیرا (Bagheera) که توسط کریستین بیل (Christian Bale) صداگذاری شده است، به او می‌گوید: “وقتی تو را پیدا کردم، فقط یک توله بودی و من در چشم‌هایت نگاه کردم و هیچ ترسی را ندیدم.”

همچنین هیچ‌کدام از حالت‌های کمیک فیلم The Jungle Book را در این فیلم نمی‌بینیم؛ مثلا بیل مری (Bill Murray) که صداگذاری شخصیت خرس داستان، یعنی بالو (Baloo) را برعهده داشت و به این فیلم کمی حالت طنز اضافه می‌کرد. در فیلم Mowgli، سرکیس صداگذاری بالو را برعهده دارد و با توجه به سابقه‌کاری گستردۀ این بازیگر، می‌توان حدس زد که شخصیت بالو چگونه خواهد بود. به‌عنوان مثال، سرکیس تاکنون صداگذاری شخصیت گالوم (Gollum) در فیلم‌های The Lord of the Rings «ارباب حلقه‌ها»، و صداگذاری شخصیت سزار (Caesar) در سه‌گانه‌ی Planet of the Apes «سیاره میمون‌ها» را برعهده داشته است.

در این فیلم بازیگران بااستعدادی ایفای نقش می‌کنند، از جمله روون چند (Rohan Chand) در نقش موگلی، متیو ریس (Matthew Rhys) و فریدا پینتو (Freida Pinto)؛ و در گروه صداگذاران، کیت بلانشت (Cate Blanchett) و نائومی هریس (Naomie Harris) در کنار کامبربچ، بیل و سرکیس هنرنمایی می‌کنند.

فیلم Mowgli در تاریخ ۱۹ اکتبر منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر این فیلم را تماشا کنید:

منبع: Variety

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.