برنامه کمپانی اسباب‌بازی Hasbro برای فیلم‌های جدید فرانچایز Power Rangers

1 June 2018 - 21:00

کمپانی اسباب‌بازی Hasbro به طور رسمی برنامه‌های خود را برای آینده‌ی فیلم‌های Power Rangers (پاور رنجرز) تایید کرد. درحالی‌که مشخص نیست چه حوادثی قرار است در فیلم‌های بعدی این فرانچایز بیفتند، این اخبار می‌توانند احتمال ساخت دوباره یکی از این فیلم‌ها را توسط کمپانی Lionsgate که مانند ماه مارس گذشته سینماها را به جنب و جوش وادارند، رنگ واقعیت ببخشند. کمپانی Hasbro که یکی از کمپانی‌های بزرگ تولید اسباب‌بازی به شمار می‌رود، ماه مه حق امتیاز ساخت شخصیت‌های Power Rangers (پاور رنجرز) را به دست آورد و موج جدیدی از محصولات و محتواهای ساخته شده از ابرقهرمانان مشهور را به راه انداخت. با سینماگیمفا همراه باشید.

با این وجود حق مالکیت Power Rangers با توجه به قدرت سرگرمی آن‌ها، هنوز روی هوا است. این موضوع همچنین به این موفقیت Lionsgate در پروژه بلندپروازانه Power Rangers (پاور رنجرز) که با وجود تخمین بودجه ۱۰۰ میلیون دلاری، ۱۴۲ میلیون دلار در سراسر جهان بفروشد، کمکی نکرد. مسیر پیش روی Hasbro با Power Rangers یک راز باقی می‌ماند اما طرفداران این فرانچایز می‌توانند اطمینان داشته باشند که این کمپانی درنظر دارد برای انطباق بیشتر عروسک‌هایش با فیلم، اقدام کند.

همان‌طور که از طریق خبرگزاری Toku Nation عنوان شد، مدیر اجرایی Hasbro برایان گلدنر (Brian Goldner) در کنفرانس تصمیم‌گیری‌های Hasbro از برنامه‌های آتی خود برای نام تجاری Power Rangers صحبت کرد. او در بخشی از برنامه‌هایش به طور مشخص به “تصاویر متحرک در آینده” اشاره می‌کرد. به‌هر‌حال با توجه به سابقه این کمپانی، اینکه آن‌ها برای مایملک‌شان برنامه‌های ویژه‌ای داشته باشند جای تعجب ندارد. در ادامه صحبت‌های گلدنر با خبرگزاری Toku Nation را می‌خوانید:

همان‌طور که ذکر شد، ما درحال‌حاضر مالکیت خود را بر Power Rangers اعلام کردیم. این واقعا یک اعلامیه عالی است درمورد جایی که اعتقاد داریم درحال توسعه‌ی نام تجاری خود هستیم. واقعیت این است که ما می‌توانیم نام تجاری Power Rangers  را به دست آوریم و آن را در دنیای سرگرمی جا بیندازیم و همچنین پروژه تصاویر متحرک را در آینده و البته پس از آن در اسباب‌بازی‌ها و بازی‌ها و محصولات مصرفی در سطح جهانی انجام دهیم. ما احساس می‌کردیم که این نام تجاری بسیار بی‌ارزش است. اما اکنون احساس می‌کنیم که می‌توانیم از آن به میزان بسیار بیشتری بهره‌برداری کینم و این فرصتی عالی برای به دست آوردن نام تجاری بود.

علی‌رغم شکست در گیشه، Power Rangers (پاور رنجرز) در اولین هفته انتشار خود در شبکه نمایش خانگی در ژوئیه گذشته، به صدر فروش رسید. این موفقیت نسبی در شبکه نمایش خانگی، در ابتدا امید به ساختن دنباله فیلم را زنده کرد اما تاکنون هیچ خبری در این زمینه به دست نیامده است. هنگامی برای پنج دنباله فیلم برنامه وجود داشت اما از زمانی که Hasbro حق امتیاز آن را گرفته است، تمامی برنامه‌ها تضعیف شده‌اند!

موضوع اصلی این است که Hasbro پاییز گذشته قراردادی را با پارامونت پیکچرز امضا کرد که فیلم‌هایی براساس محصولات این کمپانی تحت عنوان Allspark Pictures بسازد. بنابراین، هنگامی که فیلم‌های Power Rangers (پاور رنجرز) خود را راه بیندازد، ممکن است مجبور شود به جای Lionsgate با پارامونت کار کند. این موضوع مطمئنا می‌تواند مسائل را پیچیده کند؛ به ویژه اگر آن‌ها علاقه‌مند به همکاری مجدد با Lionsgate باشند. اما درنهایت به نظر می‌رسد که طرفداران یکی دیگر از فیلم‌های فرانچایز Power Rangers (پاور رنجرز) را ببینند.

علی‌رغم شکست در گیشه، آخرین فیلم این فرانچایز نظر منتقدین را به خود جلب کرد و فروش بالا در شبکه نمایش خانگی نیز معلول همین علت است. نام تجاری Power Rangers همچنان ارزش زیادی در سرگرمی و همچنین قفسه‌های اسباب‌بازی دارد؛ بنابراین برنامه‌های Hasbro برای حرکات رو به جلو با فیلم‌های جدید، آنچنان شوک بزرگی هم محسوب نمی‌شود. اما سوال اصلی اینجاست که: فیلم بعدی فرانچایز Power Rangers (پاور رنجرز) چگونه خواهد بود؟

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.