کِری راسل به فیلم Star Wars 9 می‌پیوندد

7 July 2018 - 16:52

کری راسل (Keri Russell) برای حضور در فیلم Star Wars 9 «جنگ ستارگان ۹» انتخاب شده است. او به دیگر بازیگران این فیلم یعنی دیزی ریدلی (Daisy Ridley)، آدام درایور (Adam Driver)، جان بویگا (John Boyega) و اسکار آیزاک (Oscar Isaac) خواهد پیوست. فیلمبرداری این فیلم قرار است پایان ماه جاری آغاز شود. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

از آن‌جایی که قرار نیست فیلم «جنگ ستارگان ۹» تا دسامبر ۲۰۱۹ اکران شود، اطلاعات زیادی درباره‌ی آن در دسترس نیست. اگرچه مشخص است که این فیلم، سه‌گانه‌ی اخیر «جنگ ستارگان» را کامل خواهد کرد که با فیلم Star Wars: The Force Awakens «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» به کارگردانی جی. جی آبرامز (J. J. Abrams) در سال ۲۰۱۵ آغاز شد. این سه‌گانه سال گذشته با فیلم Star Wars: The Last Jedi «جنگ ستارگان: آخرین جدای» به کارگردانی رایان جانسون (Rian Johnson) ادامه پیدا کرد که واکنش‌های ضدونقیضی را میان مخاطبان برانگیخت. آبرامز برای کارگردانی «جنگ ستارگان ۹» بازمی‌گردد، فیلمی که به تازگی بازیگر جدیدی به آن اضافه شده است.

Variety خبر مربوط به راسل را منتشر کرد. در حال حاضر اطلاعاتی درباره‌ی این کاراکتر در دست نیست. آبرامز و کمپانی لوکاس‌فیلم قبل از به تفاهم رسیدن با راسل اندکی پیش از تعطیلات چهارم ژوئیه با چندین بازیگر دیگر دیدار کردند. گفته می‌شود که این نقش صحنه‌های پراکشنی خواهد داشت. راسل تجربه‌ی حضور در فیلم‌های اکشن را دارد و در آثاری نظیر The Americans «آمریکایی‌ها» محصول شبکه‌ی فاکس، Mission Impossible 3 «مأموریت غیرممکن ۳» و Dawn of the Planet of the Apes «طلوع سیاره‌ی میمون‌ها» بازی کرده است. Variety پیش‌بینی کرده که آبرامز و کمپانی لوکاس‌فیلم پیش از آغاز فیلمبرداری دو بازیگر دیگر را انتخاب خواهند کرد.

شایعاتی مبنی بر بازگشت ایوان مک‌گرگور (Ewan McGregor) و بیلی دی ویلیامز (Billy Dee Williams) به این قسمت مطرح شده است. آبرامز مضاف بر کارگردانی «جنگ ستارگان ۹» مشغول کار بر روی فیلمنامه به همراه لارنس کاسدان (Lawrence Kasdan) است. آبرامز زمانی سکان هدایت این فیلم را بر عهده گرفت که کالین ترورو (Colin Trevorrow)، کارگردان اصلی، پروژه را برای اختلاف نظر با کمپانی ترک کرد.

راسل با ایفای نقش اصلی در سریال Felicity «فلیسیتی» محصول شبکه‌ی The WB به شهرت رسید، سریالی که آبرامز و مت ریوز (Matt Reeves) خالقین آن بودند. او در سال ۲۰۰۶ با فیلم «مأموریت غیرممکن ۳» دوباره با آبرامز همکاری کرد. راسل به تازگی سریال «آمریکایی‌ها» را به پایان رسانده است. این سریال درباره‌ی مأموران مخفی روسیه است که در زمان جنگ سرد خودشان را به عنوان زوجی آمریکایی جا می‌زنند.

پیشینه‌ی همکاری راسل با آبرامز و نیز تجربیات او در ژانر اکشن او را به انتخابی مناسب برای بازی در فیلم «جنگ ستارگان ۹» تبدیل می‌کند. نقش اخیر او در سریال «آمریکایی‌ها» نیز بر تجربیات او در زمینه‌ی اکشن افزوده است. او تجربه‌ی بازی در قالب کاراکترهای پیچیده را نیز دارد که کاملا برای حضور در دنیای «جنگ ستارگان» لازم است. بسیار محتمل است که کاراکتر او در این فیلم جدید تا نزدیکی‌های اکران اسرارآمیز باقی بماند.

منبع:ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.