آیا جان ویلیامز خود را از ساخت موسیقی‌‌ برای سری جنگ ستارگان بازنشسته می‌کند؟

8 March 2018 - 20:50

به‌تازگی جان ویلیامز (John Williams)، آهنگساز افسانه‌ای ۸۶ ساله‌ی دنیای سینما، که به تازگی پنجاه و یکمین نامزدی خود در مراسم اسکار را هم تجربه کرده است، اعلام کرده که قصد دارد پس از آهنگسازی نهمین قسمت سری Star Wars «جنگ ستارگان» خود را از ساخت آهنگ برای این سری بازنشسته کند. برای جزییات بیش‌تر با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

جان ویلیامز (John Williams) در جدیدترین مصاحبه‌ی خود اظهار کرده است که پس از Star Wars: Episode IX «جنگ ستارگان: قسمت نهم»، از این سری کنار خواهد کشید. او گفت:

ما می‌دانیم که جی. جی آبرامز (J.J. Abrams) در حال ساخت یک قسمت دیگر برای سال آینده است که من مشتاقانه برای او کار را انجام خواهم داد و منتظر آن هستم. این [قسمت] سری را به نهمین قسمت خود می‌رساند و کاملاً برای من کافی است.

مشخصاً در این مرحله از حرفه‌ی کاری او، هیچ فردی به جان ویلیامز نمی‌گوید که چه کاری انجام دهد و برای چه عنوانی آهنگسازی کند. او یک افسانه‌ی زنده در آهنگسازی سینما است و اکنون نیاز ندارد که همچنان برای سری محبوب جنگ ستارگان آهنگسازی کند، حتی اگر در Star Wars: The Last Jedi «جنگ ستارگان: آخرین جدای» آهنگ‌های فوق‌العاده‌ای را خلق کرده باشد. از همین لحظه مشتاقیم تا بدانیم که او چه آهنگ‌هایی را برای قسمت بعدی جنگ ستارگان که احتمالاً آخرین قسمت حضور او در این سری است، خلق می‌کند.

فیلمبرداری Star Wars: Episode IX «جنگ ستارگان: قسمت نهم» در تابستان امسال شروع خواهد شد. نهمین قسمت سری جنگ ستارگان که بازیگرانی نظیر دیزی ریدلی (Daisy Ridley)، جان بویگا (John Boyega)، اسکار ایزاک (Oscar Isaac) و آدم درایور (Adam Driver) در آن ایفای نقش خواهند کرد، برای اکران در ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ برنامه‌ریزی شده است.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.