بندیکت کامبربچ علاقه ای به Thrawn و STAR WARS ندارد!

14 March 2021 - 18:16
بندیکت کامبربچ علاقه ای به Thrawn و STAR WARS ندارد!

بندیکت کامبربچ فرصت خود برای پیوستن به جهان STAR WARS را رد کرد. چرا؟ بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) را همه می‌شناسید، تراون (Thrawn) را برخی از شما (طرفداران فرنچایز STAR WARS) می‌شناسید، اما ارتباط این ۲ را نمی‌دانید. کامبربچ هنوز فرصت مشاهده‌ی سریال The Mandalorian را نداشته است. این بازیگر انگلیسی سخت درگیر ایفای نقش در فیلم مورد انتظار Doctor Strange in the Multiverse of Madness می‌باشد. بندیکت حتی از انتخاب شدن وی توسط طرفداران برای ایفای نقش شخصیت گرند آدمیرال تراون خبر ندارد.

STAR WARS Rebels Thrawn

یکی از شخصیت منفی‌های اصلی و آنتاگونیست‌های مرکزی داستان سریال STAR WARS Rebels تراون بود. شخصیت سرد، نابغه، آرام و بی‌رحم تراون واقعاً دیدنی‌ست.

تراون: افسانه‌ای که به Canon آمد

از لحظه‌ی انتشار اپیزود ۵ فصل دوم The Mandalorian، جهان فندوم STAR WARS کاملاً عوض شد (به‌خاطر حضور نام تراون در این اپیزود). برای عزیزانی که طرفدار STAR WARS نیستند، باید تراون را توصیف کرد. کاراکتری که در سال ۱۹۹۱ و طی دوران Legends خلق شد. پس از خریداری شدن Lucasfilm توسط Disney، همه چیز عوض شد. تمامی کاراکترهای دوران Legends نامعتبر خطاب شدند اما تراون بزرگ‌تر از اکثر شخصیت‌های ضعیف و عجیب Legends بود. کاراکتری به محبوبیت تراون از خلق جهان Canon جان سالم به در برد. Canon چیست؟ پیش از خریداری شدن Lucasfilm توسط موش بزرگ جهان سینما، هیچ یک از داستان‌های جهان SW اعتبار چندانی نداشتند.

جورج لوکاس (George Lucas) هیچ یک از داستان‌های Legends را معتبر و Canon (این اصطلاح به معنای داستانی‌ست که در خط اصلی رخ داده و اعتباری هم‌اندازه‌ی داستان اصلی دارد) نمی‌دانست. همین موضوع باعث رده‌بندی Canon بر اساس اعتبار آنها شد. شرایط پیچیده و ضعیف آن دوران عجیب و گیج‌کننده بود. با ورود Disney همه چیز عوض شد. جهان Canon به وجود آمد، به این معنا که همه‌ی محتوای ساخته‌شده توسط Lucasfilm معتبر/Canon خواهند بود. در این جهان، ما شاهد بازگشت برخی از عناصر خوب و باارزش Legends بودیم.

Thrawn Comes from Heir to the Empire

شخصیت تراون در کتاب‌های سه‌گانه‌ی Heir to the Empire و در دوران Legends معرفی شد. از روز معرفی تاکنون، تراون یکی از شخصیت‌های محبوب در کل تاریخ STAR WARS است!

بندیکت نقش Thrawn را رد می‌کند

تراون یکی از کاراکترهایی بود که توانست با افتخار، در سریال محبوب و پرطرفدار STAR WARS Rebels، بازگردد (مشاهده‌ی این سریال را به همه‌ی عزیزان پیشنهاد می‌کنم). حالا که با تراون و سرگذشت او آشنا شدیم، به شرایط کنونی او می‌پردازیم. بسیاری از طرفداران انتظار دارند که ما شاهد حضور تراون در فصل سوم The Mandalorian یا سریال Ahsoka باشیم. اینجا بود که پیش‌بینی طرفداران و Fan-Castها شروع شد. یکی از پیش‌بینی‌های اصلی آنها برای حضور سینمایی تراون، ایفای نقش بندیکت کامبربچ بود. در مصاحبه‌ی خود با سایت Collider، برای فیلم The Courier، کامبربچ توضیحاتی راجع به این پیش‌بینی‌ها داد.

بندیکت ابتدا اعلام کرد که هیچ شناختی در مورد گرند آدمیرال تراون ندارد. او پس از فهمیدن خصوصیت اصلی ظاهری تراون، بلافاصله فرصت ایفا در این نقش را رد کرد (این موضوع بسیاری از طرفداران همچون خود من را ناامید کرد). مصاحبه‌ی مذکور به این شکل بود که:

Collider: خیلی از مردم و طرفداران دوست دارن تو رو در نقش شخصیتی به نام گرند آدمیرال تراون ببینند، من کنجکاوم بدونم، نظرت چیه؟ دوست داری این نقش رو بازی کنی؟

کامبربچ: گرند آدمیرال تراون؟! اون دیگه کیه؟ قراره پیتر کوشینگ (Peter Cushing بازیگر نقش گرند ماف تارکین/Grand Moff Tarkin) بشم؟

نه، نه، تراون پوستش آبیه. یک شخصیت منفی خیلی جذاب و خفنه … احتمالاً باید آبی آرایشت کنن. دلت می‌خواد این نقش رو …

من باید خیلی ساده جوابم رو بدم، نه! هیچ راهی وجود نداره که من بخوام این نقش رو الان بازی کنم و آبی بشم. نه، نه، دلیل دارم. من می‌خوام با بچه‌هام و همسرم وقت بگذرونم و آخرین چیزی که می‌خوام، اینه که یک نصف روز توی اتاق آرایش و گریم باشم و آبیم کنن.

Thrawn Cumberbatch Will NEVER Come

تراون کامبربچ فعلاً به کهکشان ما نمی‌آید. می‌توانید امیدوار باشید اما در حال حاضر بندیکت علاقه‌ای به ایفای این نقش ندارد.

آینده‌ای بدون تراون کامبربچ؟

در ادامه، کامبربچ اظهار داشت که:

من نمی‌تونم تصورش کنم … تمام وقتی که باید بذارم روی گریم و پاک کردنش در انتهای روز زیادی وقت‌گیر می‌شه. الان وقت خوبی واسه این نقش نیست.

برای طرفدارانی که نگران هستند و یا می‌ترسند، باید گفت که رد شدن این نقش توسط کامبربچ به معنای کنسل شدن حضور گرند آدمیرال تراون در The Mandalorian و یا Ahsoka نیست. حقیقت را بخواهید، دیر یا زود، چشم‌های پلید و سرخ این شخصیت منفی فوق‌العاده در یکی از آثار سری STAR WARS خواهیم دید. تا آن روز، همه‌ی طرفداران دیوانه‌وار منتظر حضور سینمایی این شخصیت محبوب خواهند ماند. فعلاً، با وجود صدها فن آرت (طراحی‌ها و نقاشی‌های ساخته‌شده توسط طرفداران) از بندیکت کامبربچ در نقش تراون، ما این بازیگر را در جهان STAR WARS نمی‌بینیم.

منبع:  Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.