بندیکت کامبربچ برای بازی در سریال کوتاه The 39 Steps انتخاب شد

10 April 2021 - 12:34
The 39 Steps

کمپانی نتفلیکس اخیراً بندیکت کامبربچ را برای نقش‌آفرینی در نقش اصلی سریال آینده خود با عنوان «۳۹ پله» انتخاب کرده است.

وظیفه هدایت این سریال را کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس آلمانی با نام ادوارد برگر (Edward Berger) بر عهده خواهد داشت. او پیش از این نیز وظیفه کارگردانی سریال درام و کوتاهی با عنوان Patrick Melrose و با نقش‌آفرینی بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) را برای شبکه Showtime بر عهده داشته است.

فیلم‌نامه سریال The 39 Steps را نیز نویسنده‌ای با نام مارک ال. اسمیت (Mark L. Smith) به قلم درخواهد آورد. این نویسنده در کارنامه خود وظیفه نوشتن فیلم‌نامه فیلم تحسین شده The Revenant با نقش‌آفرینی لئوناردو دی‌کاپریو (Leonardo DiCaprio) را در سال ۲۰۱۵ بر عهده داشته است.

این سریال برداشت جدیدی از رمان کلاسیک و دلهره‌آور نوشته شده توسط جان باکن (John Buchan) با عنوان The Thirty-Nine Steps خواهد بود. فیلم کلاسیک کارگردانی شده توسط آلفرد هیچکاک (Alfred Hitchcock) در سال ۱۹۳۵ با عنوان The 39 Steps نیز براساس همین رمان ساخته شده است.

کمپانی‌های Anonymous Content ،Chapter One Pictures و SunnyMarch وظیفه تولید این سریال را بر عهده خواهند داشت. طبق شنیده‌ها، به نظر می‌رسد که فصل اول این سریال دارای شش قسمت یک ساعته باشد. به احتمال بسیار زیاد روند فیلم‌برداری این پروژه از سال بعد در کشوری اروپایی به صورت رسمی آغاز خواهد شد. در اواخر ماه فوریه (اسفند ماه ۱۳۹۹) بود که کمپانی Anonymous Content حق پخش و تولید این پروژه را به فروش گذاشت و کمپانی نتفلیکس نیز به سرعت با خرید این پروژه، متعهد به ساخت سریالی بر اساس آن شد.

از کار‌های اخیر بندیکت کامبربچ می‌توان به نقش‌آفرینی این بازیگر در فیلم‌هایی از جمله فیلم درام حقوقی کمپانی STXfilms با عنوان The Mauritanian و فیلم دارم تاریخی کمپانی Lionsgate با نام The Courier اشاره کرد.

ادوارد برگر نیز اخیراً وظیفه کارگردانی چندین قسمت از سریال کوتاه تحسین شده شبکه Showtime با عنوان Your Honor و با نقش‌آفرینی برایان کرانستون (Bryan Cranston) را بر عهده داشته و علاوه بر این، او به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال نیز در ساخت آن نقش داشته است. از کارهای اخیر مارک ال. اسمیت نیز می‌توان به نوشتن فیلم‌نامه فیلم جدید کمپانی نتفلیکس با عنوان The Midnight Sky و با کارگردانی و نقش‌آفرینی جرج کلونی (George Clooney) اشاره کرد.

سریال The 39 Steps پروژه‌ای با داستانی بحث‌انگیز و پر از صحنه‌های اکشن در ژانر توطئه‌چینی و دلهره‌آور خواهد بود که قرار است برداشت مدرنی از رمان کلاسیک نوشته شده توسط جان باکن باشد. داستان این سریال نیز بر روی شخصیتی معمولی با نام ریچارد هانای تمرکز خواهد داشت که به صورت ناخواسته، تبدیل به مهر‌ه‌ کلیدی در توطئه‌ای برای بازسازی نظام جهانی می‌شود. این نقشه شامل ۳۹ قدم می‌باشد که با انجام دادن تمامی آن‌ها، جهانی که می‌شناسیم به کل تغییر خواهد کرد و تنها این کاراکتر می‌تواند این توطئه را متوقف کند.

بندیکت کامبربچ علاوه بر نقش‌آفرینی در این سریال، وظیفه تهیه‌کنندگی اجرایی آن را نیز با همکاری آدام آکلند (Adam Ackland) توسط کمپانی‌شان با نام SunnyMarch بر عهده خواهد داشت. از تهیه‌کنندگان اجرایی حاضر در این پروژه نیز ‌می‌توان به مارک ال. اسمیت، ادوارد برگر، سوفی گاردینر از کمپانی Chapter One Pictures، کلیف رابرتز (Cliff Roberts) از کمپانی Syndicate Entertainment و کیت ردمون (Keith Redmon) از کمپانی Anonymous Content اشاره کرد.

کمپانی Chapter One Pictures در حال حاضر مشغول توسعه سریال درامی با عنوان Best Interests می‌باشد. فیلم‌نامه این سریال درام را نویسنده‌ای با نام جک تورن (Jack Thorne) به قلم درآورده است. این نویسنده در کارنامه خود وظیفه نوشتن فیلم‌نامه سریال شبکه HBO با عنوان His Dark Materials را بر عهده داشته است. علاوه بر این پروژه، این کمپانی در حال توسعه سریال دیگری برای کمپانی نتفلیکس در ژانر علمی-تخیلی می‌باشد که داستان آن از رمانی با نام Boy Swallows Universe اقتباس شده و فیلم‌نامه آن را نیز نویسنده‌ای با نام بیشا کی. علی (Bisha K. Ali) به قلم درآروده است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.