زک اسنایدر فیلمی براساس مجموعه جنگ ستارگان خواهد ساخت

7 July 2021 - 03:11

زک اسنایدر فیلم بعدی خود را انتخاب کرده است. فیلم Rebel Moon که براساس مجموعه جنگ ستارگان و با الهام از کارهای یک کارگردان مطرح ژاپنی، نوشته شده است.

زک اسنایدر (Zack Snyder)؛ کارگردان مطرح آمریکایی که اخیرا فیلم ارتش مردگان (Army of the Dead) از وی از طریق شبکه استریم نتفلیکس منتشر شده، قصد همکاری مجدد با این شبکه را دارد.

این کارگردان موفق، قصد دارد تا فیلم ماه یاغی (Rebel Moon) را به عنوان فیلم بعدی خود بسازد. این فیلم در ژانر علمی تخیلی و ماجرایی ساخته خواهد شد.

فیلم ماه یاغی، داستان یک مستعمره در گوشه‌های عالم هستی را روایت می‌کند که مردم آن در صلح زندگی می‌کنند تا آن که یکی از مقامات ظالم، شروع به تهدید آنها می‌کند. مردم این منطقه که راه فراری ندارند، یک زن جوان با گذشته‌ای مرموز را برای پیدا کردن مبارزان و یافتن کمک، به سیاره‌های اطراف می‌فرستند.

اسنایدر فیلم‌نامه این اثر را در کنار دو همکار سابق خود خواهد نوشت. شی هتن (Shay Hatten) که در فیلم ارتش مردگان با وی همکاری کرده بود در کنار کرت جانستد (Kurt Johnstad) که فیلم‌نامه فیلم ۳۰۰ را برای اسنایدر نوشته بود، در نوشتن فیلم‌نامه این اثر با وی همکاری خواهند کرد.

این فیلم براساس ایده‌ای مشترک از اسنایدر و جانستد ساخته خواهد شد. اسنایدر درباره این پروژه و الهام گرفتنش از یکی از بزرگ‌ترین کارگردانان تاریخ سینما و ژاپن گفت:

این فیلم نتیجه بزرگ شدن من به عنوان یک علاقه‌مند به دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) و آثار آکیرا کوروساوا (Akira Kurosawa) است. این فیلم از عشق من به ژانر علمی تخیلی و ماجراجویی‌های عظیم، سرچشمه گرفته است.

امیدوارم که این فیلم آنقدر موفق باشد که تبدیل به یک مجموعه شود و چندین فیلم دیگر براساس دنیای آن ساخته شود.

ایده اصلی این فیلم، براساس داستانی است که اسنایدر حدود ۱ دهه قبل و براساس جنگ ستارگان نوشته بود. اسنایدر در ابتدا قصد داشت تا این ایده را تبدیل به یک سریال کند اما سپس متوجه پتانسیل این اثر به عنوان یک فیلم سینمایی شد.

از این رو با جانستد تماس گرفت و با کمک وی، شروع به کار بر روی داستان آن کرد. پس از همکاری با هتن در فیلم ارتش مردگان، وی نیز به این پروژه اضافه شد. هتن درباره این اثر گفت:

در طی دو یا سه سال اخیر، در حال کار بر روی دنیای این داستان بودم و برای بهتر درک شدن این دنیا، بر روی جزئیات زیادی از آن کار کردم.

اسنایدر که به همراه همسر خود، تهیه‌کننده این فیلم خواهد بود، این اثر را به عنوان فیلم بعدی خود انتخاب کرده است و امیدوار است با انتخاب تیم بازیگری، روند ساخت فیلم را از اوایل سال آینده میلادی آغاز کند.

در کنار ساخت سایر فیلم‌هام، مدت زمان زیادی رو در حال کار روی فیلم‌نامه این فیلم بودم.

لازم به ذکر است که فیلم ارتش مردگان توسط بیش از ۷۲ میلیون خانوار دیده شد و تبدیل به یکی از موفق‌ترین آثار شبکه استریم نتفلیکس شد و این شبکه امیدوار است تا فیلم جدید اسنایدر نیز به موفقیت این فیلم دست یابد.

منبع: hollywoodreporter

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.