پدرو پاسکال: نمی‌دانم The Mandalorian قرار است چند فصل دیگر داشته باشد

30 December 2020 - 19:43

ستاره‌ی سریال لایواکشن محبوب The Mandalorian می‌گوید اطلاعی ندارد که پخش این مجموعه تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. در انتهای فصل دوم شاهد یک پایان‌بندی احساسی بودیم که جدای از به اتمام رساندن این فصل، نوید بخش آغاز ماجراهای تازه بود. پس از همراهی دین دیارین (Din Djarin) از ابتدای شروع سریال، یودای کودک (Baby Yoda) لوک اسکای‌واکر (Luke Skywalker) را ترک کرد تا تمرینات Jedi خودش را ادامه دهد و بدین طریق مسیر این دو از یکدیگر جدا شد. دین که اکنون مالک به حق دارک‌سیبر (darksaber) می‌باشد، احتمالاً قصد دارد با متحد کردن نیروهایش با بو-کاتان (Bo-Katan) و نایت اَولز (Nite Owls) مندولور (Mandalore) پس بگیرد. در ادامه با سینمافارس همراه باشید.

پیش‌تر تأیید شد که فصل سوم The Mandalorian season درحال توسعه است و فیلم‌برداری آن پس از به اتمام رساندن اسپین‌آف The Book of Boba Fett که در ۲۰۲۱ منتشر می‌شود، آغاز خواهد شد. بر اساس گفته‌های جیانکارلو اسپوزیتو (Giancarlo Esposito) که از بازیگران سریال می‌باشد، برنامه‌ی Lucasfilm در اینجا خاتمه نمی‌یابد و فصل چهارمی نیز در کار خواهد بود. اگرچه، اینکه پس از چهارمین فصل چه اتفاقی خواهد افتاد درحال حاضر یک راز باقی مانده است. حتی آقای پاسکال هم نمی‌داند سرنوشت این سریال چه خواهد بود.

طی مصاحبه‌ای با ET در طول بازاریابی Wonder Woman 1984، از پاسکال پرسیده شد که The Mandalorian تا چند فصل ادامه خواهد یافت. این بازیگر جواب داد که واقعاً نمی‌داند و اینکه موضوع بیشتر درمورد کیفیت است تا کمیت.

ابداً نمی‌دانم، اصلاً خبر ندارم. چون فکر می‌کنم کیفیت همیشه مهم‌تر از کمیت است. پس تا وقتی در این سطح از استاندارد فوق‌العاده بماند، دنباله‌ی آن ساخته می‌شود. بیشتر از هرچیز دیگر به این موضوع اهمیت می‌دهیم.

به نظر این شیوه بهترین راه برای جان فاوریو (Jon Favreau)، دیو فیلونی (Dave Filoni) و بقیه‌ی سازندگان the Mandalorian باشد. از قرار معلوم داستان فاکتور اصلی ساخت ادامه‌ی این مجموعه حساب می‌شود و نویسندگان هر زمان که قصد کنند خاتمه‌ی آن را اعلام می‌کنند. البته، هنوز مشخص نیست که این صحبت‌ها به معنی پایان سریال پس از فصل ۴ باشد یا خیر. مشخصاً این موضوع بر اساس پیشرفت روایت داستان در طول سال‌های آتی و گره خوردن آن با اسپین‌آف Ahsoka and Rangers of the New Republic  تعیین می‌شود. باور عمومی این است که این سریال‌ها زمینه را برای مقابله‌ی نهایی با شخصیت شرور مجموعه یعنی ثراون (Thrawn) آماده می‌کنند.

شکی نیست که The Mandalorian برای Lucasfilm و Disney یک موفقیت عظیم بوده است، بنابراین ادامه دادن آن تا جای ممکن به نفع همه خواهد بود. با تمام این اوصاف، آخرین چیزی که هواداران می‌خواهند کش‌دار شدن سریال و خراب کردن میراثی است که دو فصل اول قادر به دست آوردن آن بوده‌اند. بینندگان ممکن است درصورت پایان یافتن مجموعه پس از چهار یا پنج فصل ناامید شوند ولی احتمالاً بهترین راه برای اطمینان از به پایان رسیدن سریال در بالاترین سطح کیفیت ممکن همین روش باشد. Lucasfilm نقشه‌های زیادی برای پخش سریال‌هایی درمورد جنگ‌های ستاره‌ای (Star Wars) در شبکه‌ی Disney در سر دارد. پس نیازی به ادامه دادن بیش از حد The Mandalorian نخواهد بود.

منبع: screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.