تاریخ و مکان فیلم‌برداری سریال The Last of Us اعلام شد

3 April 2021 - 14:43
سریال The Last of Us

شبکه HBO به صورت رسمی از تاریخ آغاز روند فیلم‌برداری سریال «آخرین بازمانده از ما» و مکانی که این سریال قرار است در آنجا فیلم‌برداری شود رونمایی کرد.

براساس گزارش منتشر شده توسط وب‌سایت CBC، شبکه HBO به صورت رسمی اعلام کرده است که این سریال از ماه ژوئیه امسال (تیر ماه ۱۴۰۰) وارد مرحله فیلم‌برداری خواهد شد و فیلم‌برداری آن نیز در شهری با نام کلگری در کشور کانادا انجام خواهد شد. همچنین از قرار معلوم روند فیلم‌برداری این پروژه بسیار طولانی خواهد بود چرا که در این خبر، تاریخ به اتمام رسیدن فیلم‌برداری این سریال، ۸ ژوئن ۲۰۲۲ (۱۸ خرداد ماه ۱۴۰۱) اعلام شده است.

با توجه به این خبر کار فیلم‌برداری فصل اول این سریال، تقریباً به مدت یک سال به درازا خواهد کشید. مدت زمان در نظر گرفته شده برای فیلم‌برداری فصل اول این سریال نیز نشان می‌دهد که شبکه HBO تمامی موارد پیش‌بینی شده و مشکلات احتمالی که امکان دارد در روند تولید آن به وجود آید را در‌ نظر گرفته تا سریال The Last of Us در زمانی مشخص در این شبکه به نمایش گذاشته شود. با توجه به تاریخ به اتمام رسیدن فیلم‌برداری آن، این پروژه حداقل تا اواسط سال ۲۰۲۳ آماده پخش نخواهد شد.

کریگ مازن (Craig Mazin)، سازنده سریال بسیار موفق شبکه HBO با نام Chernobyl که این روزها تبدیل به شخص مورد علاقه کمپانی‌ها برای ساخت فیلم‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیویی شده، قرار است وظیفه به قلم درآوردن فیلم‌نامه این سریال را بر عهده داشته باشد. علاوه بر این، او وظیفه تهیه‌کنندگی اجرایی این پروژه را نیز به همراه کارگردان سری بازی‌های The Last of Us یعنی نیل دراکمن (Neil Druckmann) بر عهده خواهد داشت.

کریگ مازن پیش از این نیز کار نوشتن فیلم‌نامه فیلم اقتباسی و پر ستاره کمپانی Lionsgate از سری بازی‌های ویدیویی Borderlands را انجام داده است. وظیفه کارگردانی این فیلم را الی راث (Eli Roth) بر عهده خواهد داشت. وظیفه کارگردانی قسمت پایلوت (یک قسمت مستقل از یک مجموعه تلویزیونی است که به صورت آزمایشی ساخته می‌شود تا احتمال موفقیت مجموعه مشخص گردد و شبکه تلویزیونی شروع ساخت آن را قبول کند) این سریال را نیز کارگردان فیلم روسی Beanpole با نام کانتمیر بالاگوف (Kantemir Balagov) بر عهده خواهد داشت.

البته در ابتدا قرار بوده که کارگردان سریال Chernobyl یعنی یوهان رنک (Johan Renck) وظیفه کارگردانی این سریال را بر عهده داشته باشد ولی با خارج شدن او از این پروژه، کانتمیر بالاگوف جایگزین او شد. پدرو پاسکال (Pedro Pascal) قرار است در نقش کاراکتر جول و ستاره سریال Game of Thrones با نام بلا رمزی (Bella Ramsey) نیز قرار است در نقش کاراکتر الی در این سریال ظاهر شوند.

داستان این سریال، ۲۰ سال پس از نابودی دنیای مدرنی که می‌شناسیم تعریف خواهد شد. از قرار معلوم این سریال قرار نیست که بیش از حد از منبع اقتباسش یعنی سری بازی‌های The Last of Us منحرف شود چرا که نیل دراکمن پیش از این نیز تائید کرده بود که از برخی از دیالوگ‌های حاضر در این بازی نیز به صورت کلمه به کلمه در این سریال استفاده خواهد شد.

جول، بازمانده سرسختی است که استخدام شده تا دختر ۱۴ ساله‌ای با نام الی را از منطقه قرنطینه شده ظالمانه‌ای خارج کند. چیزی که به عنوان کاری کوچک آغاز شده بود به‌زودی تبدیل به سفری طاقت‌فرسا و متأثرکننده می‌شود. آن‌ها در طی این سفر، باید برای زنده ماندن به یکدیگر تکیه ‌کنند.

براساس گزارش منتشر شده توسط وب‌سایت CBC، وزیر اول استان اَلبرتا کانادا (جایی که این پروژه در آنجا فیلم‌برداری خواهد شد)، با نام جیسون کنی (Jason Kenney) به‌تازگی گفته که او اعتقاد دارد سریال The Last of Us بزرگ‌ترین پروژه تولیدی تلویزیون و سینما در تاریخ کشور کانادا خواهد بود. البته با توجه به تعداد طرفداران عظیم این بازی، میزان انتظارات از این سریال نیز بسیار بالا می‌باشد.

میزان فروش قسمت اول این فرنچایز نزدیک ۲۰ میلیون نسخه بوده و بسیاری نیز بر این باور هستند که این بازی یکی از بهترین بازی‌های ویدیویی ساخته شده در تاریخ می‌باشد. قسمت دوم این فرنچایز با عنوان The Last of Us Part II نیز، ‌تنها در هفته اول انتشارش موفق شده بود حدود ۴ میلیون نسخه بفروشد و همچنین این بازی، رکورد تعداد جوایز کسب شده توسط یک بازی ویدیویی در یک سال را نیز از آن خود کرده است.

قراردادی که پدرو پاسکال برای بازی در این پروژه با شبکه HBO امضا کرده نیز قراردادی اولویت‌دار می‌باشد، یعنی این‌که او بازی در این سریال را بر دیگر پروژ‌ه‌هایش، مانند فصل سوم سریال The Mandalorian، در اولویت قرار خواهد داد. با توجه به تاریخ برنامه‌ریزی شده برای آغاز فیلم‌برداری این سریال، می‌توان این‌طور برداشت کرد که این بازیگر باید تا آن موقع کار فیلم‌برداری صحنه‌های خود را در فصل سوم سریال The Mandalorian شبکه اینترنتی دیزنی پلاس به اتمام برساند، چرا که از آن موقع به بعد و به مدت ۱۱ ماه، او قادر نخواهد بود در این سریال نقش‌آفرینی کند.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.