تریلر فصل سوم سریال Succession منتشر شد

7 July 2021 - 13:52
Succession

شبکه تلوزیونی HBO، اخیراً از اولین تریلر فصل سوم سریال تحسین شده خود با عنوان «وراثت» رونمایی کرده است.

طرفداران این سریال، بار دیگر در فصل سوم آن شاهد ماجراهای جدیدی از خانواده روی و کمپانی Waystar Royco خواهند بود.

از بازیگرانی که در فصل سوم این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به جرمی استرانگ (Jeremy Strong)، برایان کاکس (Brian Cox)،‌ کیرن کالکین (Kieran Culkin)، سارا اسنوک (Sarah Snook)، متیو مک‌فادین (Matthew Macfadyen)، نیکولاس براون (Nicholas Braun) و بازیگرانی دیگر اشاره کرد.

در ابتدای تریلر به نمایش درآمده از فصل سوم سریال Succession، می‌توان کاراکتر کندال روی را در حالی که مشغول صحبت کردن با خود در یک آینه می‌باشد، مشاهده کرد.

با وجود این‌که فصل سوم این سریال از مدت‌ها پیش قرار بوده در شبکه HBO منتشر شود ولی به علت همه‌گیری ویروس کرونا و وقفه پیدا کردن در روند تولید فصل جدید آن، پخش این سریال در این شبکه با تأخیر مواجه شده است.

از زمان دیده شدن خانواده روی و تلاش این خانواده جهت اداره کردن کمپانی‌شان در شبکه HBO، حدود دو سال است که می‌گذرد و آخرین باری که کاراکتر کندال روی را در فصل دوم این سریال مشاهده کردیم، او به پدرش گفته بود که حکمرانی او (در کمپانی‌شان) به پایان خواهد رسید.

درست است که تریلر منتشر شده از فصل سوم این سریال کوتاه می‌باشد ولی با این حال دیدن دوباره خانواده روی و تلاش این خانواده جهت مقابله با پیامد‌های کنفرانس برگزار شده توسط کندال روی بسیار هیجان‌انگیز است.

با توجه به صحبت‌های کاراکتر کندال روی در تریلر به نمایش درآمده از فصل سوم سریال Succession، به نظر می‌رسد که فصل سوم آن، کم و بیش شامل چیز‌هایی باشد که بینندگان در فصل‌های قبلی این سریال نظاره‌گر آن‌ها بوده‌اند و به خاطر آن‌ها، عاشق این سریال شده‌اند.

مشکل خانواده روی همیشه این بوده که آن‌ها در دیدن نقشه پدرشان و نحوه استفاده او از بچه‌هایش در مقابل یکدیگر، عاجز بوده‌اند. با این حال، در یکی از صحنه‌های به نمایش درآمده در تریلر فصل سوم این سریال، کاراکتر کندال، خواهر و برادر‌هایش را از نحوه خیانت پدرش به خود با خبر کرده است.

فصل سوم سریال Succession قرار است در فصل پاییز امسال در شبکه تلویزیونی HBO به نمایش گذاشته شود و تریلر به نمایش درآمده از فصل جدید این سریال نیز به بینندگان یادآوری کرده که هنوز چندین ماه، با زمان منتشر شدن فصل سوم این سریال در این شبکه فاصله داریم.

تریلر به نمایش درآمده از فصل سوم این سریال را نیز می‌توان از طریق این لینک تماشا کرد.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.