اطلاعات بیشتری درمورد سریال The Last of Us منتشر شد

22 March 2021 - 12:43
The Last of Us

از قرار معلوم در کنار شباهت‌های بسیار، سریال آخرین ما تغییرات زیادی نسبت به بازی اصلی خواهد داشت.

حضور پدرو پاسکال (Pedro Pascal) و بلا رمزی (Bella Ramsey) در جدیدترین سریال اقتباسی HBO Max به نام The Last of Us بسیاری از طرفداران دنیای بازی‌های ویدئویی را هیجان‌زده کرده است. به لطف کارگردان و تهیه‌کننده اصلی آقای نیل دراکمن (Neil Druckmann)، اخیراً مشخص شد داستان سریال از چیزی که فکر می‌کردیم به بازی نسخه اول نزدیک‌تر خواهد بود. ایشان طی مصاحبه‌ای با IGN درباره شیوه‌های کاری خود و همکارش در این پروژه یعنی کریگ میزین (Craig Mazin) صحبت کردند و توضیح دادند چطور این مجموعه به داستان نسخه اول وفادار خواهد ماند و در عین حال مسیر داستان سرایی خود را طی خواهد کرد.

به نظر آقای دراکمن، فلسفه‌ی کلی داستان مهم‌ترین بخشی است که باید در این مجموعه پیاده‌سازی شود.

موارد سطحی‌تر، مثل اینکه فلان شخصیت باید همان پیراهن چهارخانه را به تن کند یا نه چندان اهمیت ندارند. ممکن است همین موضوع را در سریال اجرا کنیم، احتمال دارد چنین کاری هم نکنیم. این چیزها برای ما خیلی کم اهمیت‌تر از به نمایش گذاشتن ماجراجویی آن‌هاست.

اگرچه سازنده این مجموعه نمی‌توانست اطلاعات زیادی را به اشتراک بگذارد، در این حد اشاره شده که؛

گاهی اوقات اتفاقات داخل سریال بسیار نزدیک به ماجراهای بازی خواهند بود. دیدن دیالوگ‌هایی که قبلاً نوشته بودم در فیلم‌نامه‌ی HBO بامزه است. و بعضی وقت‌ها نیز تفاوت‌های بزرگی را شاهد هستیم که تأثیرگذاری بسیار بهتری خواهند داشت چرا که اکنون با مدیوم متفاوتی سر و کار داریم.

پس اینطور که پیداست هواداران بازی اصلی بیشتر از چیزی که انتظار داشتند صحنه‌های آشنا خواهند دید و با اینحال بخش‌های متفاوتی را نیز تجربه خواهند کرد که بار احساسی سنگین‌تری در آن‌ها به نمایش در آمده. همچنین دراکمن توضیح داد که برای ارائه دادن مکانیک‌های مبارزه در بازی مجبور بودند سکانس‌های اکشن زیادی را پیاده کنند که چنین موضوعی در یک سریال تلویزیونی لازم نمی‌شود.

HBO فوق‌العاده بوده و به ما اجازه داده بیشتر روی بخش‌های درام سریال تمرکز کنیم تا روی صحنه‌های اکشن. تعدادی از قسمت‌های مورد علاقه‌ی من تا به حال تغییرات بسیاری با داستان اصلی داشته‌اند و نمی‌توانم صبر کنم تا مردم بالاخره آن‌ها را تماشا کنند.

مجموعه‌ی The Last of Us با هنرنمایی پاسکال و رمزی در نقش‌های جوئل (Joel) و اِلی (Ellie) ساخته می‌شود و کانتمیر بالاگوف (Kantemir Balagov) نیز نقش کارگردانی را بر عهده خواهد داشت. همچنین دراکمن و میزین در فرایند تولید نقش نیروی کمکی خواهند داشت.

این سریال که برای اولین‌بار در ماه مارس ۲۰۲۰ معرفی شد در ماه نوامبر به صورت رسمی توسط میزین سفارش داده شد و پس از آن روند انتخاب بازیگر و سایر دست‌اندرکاران نیز سرعت بیشتری گرفت، بنابراین مطمئناً در آینده‌ی نزدیک اخبار و اطلاعات بیشتری درمورد سایر بازیگران و جزئیات دیگر منتشر خواهد شد.

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.