فیلم‌ برداری سریال The Last of Us آغاز شد

3 July 2021 - 14:22
The Last of Us

روند فیلم‌برداری سریال مورد انتظار «آخرین بازمانده از ما» با انتشار تصویری از پشت صحنه آن، به صورت رسمی آغاز شد.

تصویر منتشر شده از پشت صحنه ساخت این پروژه را یکی از بازیگران این سریال با نام گابریل لونا (Gabriel Luna) در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده است.

روند فیلم‌برداری این سریال مورد انتظار که اقتباسی از سری بازی‌های ویدیویی بسیار محبوب استودیو بازی‌سازی ناتی داگ با عنوان The Last of Us می‌باشد، در شهر کلگری واقع در کشور کانادا انجام خواهد شد.

در تصویر منتشر شده از پشت صحنه این سریال، می‌توان گابریل لونا را به همراه پدرو پاسکال (Pedro Pascal) و نیکو پارکر (Nico Parker) به همراه دو فرد ناشناس دیگر از عوامل ساخت این پروژه، در ماشینی مشاهده کرد.

گابریل لونا در سریال The Last of Us نقش کاراکتر تامی را ایفا خواهد کرد و پدرو پاسکال و نیکو پارکر نیز به ترتیب در نقش‌ کاراکترهای جول و سارا در این سریال ظاهر خواهند شد.

در تصویر به اشتراک گذاشته‌ شده‌ توسط گابریل لونا از پشت صحنه ساخت این سریال، نوشته‌ای نیز به چشم می‌خورد که نشان از علاقه‌مندی این بازیگر جهت نقش‌آفرینی در این سریال و کار با دیگر بازیگران حاضر در این پروژه را می‌دهد. علاوه بر این، بازیگران حاضر در این تصویر همگی لبخندی را به صورت خود دارند.

آغاز روند فیلم‌برداری این پروژه، قطعاً خبری هیجان‌انگیز برای طرفداران سری بازی‌های ویدیویی The Last of Us می‌باشد.

طبق خبر اخیر منتشر شده در رابطه با نقش‌ نیکو پارکر در این سریال و همچنین با توجه به تصویر جدید منتشر شده از پشت صحنه ساخت آن، به نظر می‌رسد که عوامل ساخت این پروژه در حال حاضر مشغول فیلم‌برداری سکانس ابتدایی حاضر در (قسمت اول) از سری بازی‌‌های ویدیویی The Last of Us هستند. با وجود اینکه هنوز جزئیاتی از داستان این سریال مشخص نشده ولی یکی از خالقان این پروژه با نام کریگ مازن (Craig Mazin) در مصاحبه‌ قبلی‌اش با BBC گفته که این سریال اقتباسی نسبت به بازی‌اش، دارای داستانی تقویت شده خواهد بود.

براساس گزارش اخیر منتشر شده توسط وب‌سایت CBC،‌ انتظار می‌رود که روند فیلم‌برداری این پروژه حداقل تا ماه ژوئن سال ۲۰۲۲ (خرداد ماه ۱۴۰۱) ادامه داشته باشد.

هنوز تاریخی برای پخش این سریال در شبکه تلویزیونی HBO اعلام نشده است. با توجه مدت زمان در نظر گرفته شده برای ساخت این پروژه، طرفداران آن باید مدت زمان طولانی را تا تماشای این سریال منتظر بمانند.

فیلم‌نامه سریال The Last of Us را کریگ مازن با همکاری کارگردان قسمت اول این بازی با نام نیل دراکمن (Neil Druckmann) به قلم‌ درآورده‌اند.

به غیر از نیکو پارکر، پدرو پاسکال و گابریل لونا، از دیگر بازیگران حاضر در این پروژه می‌توان به بازیگر سریال Game of Thrones با نام بلا رمزی (Bella Ramsey) در نقش کاراکتر الی و مرل دانتریج (Merle Dandridge) در نقش کاراکتر مارلین اشاره کرد. وظیفه هدایت قسمت ابتدایی این سریال را کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس روسیه‌ای با نام کانتمیر بالاگوف (Kantemir Balagov) بر عهده خواهد داشت.

تصویر منتشر شده از پشت صحنه این سریال را می‌توان در ادامه مشاهده کرد:

The Last of Us

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.