نویسنده فیلم‌نامه فیلم Star Wars کوین فایگی مشخص شد

8 January 2021 - 12:04
Star Wars

پس از به قلم درآوردن فیلم‌نامه Doctor Strange in the Multiverse of Madness و ایفای نقش به عنوان سرپرست نویسنده‌ها و تهیه‌کننده اجرایی سریال Loki شبکه دیزنی پلاس، مایکل والدرون (Michael Waldron) با نویسندگی فیلم Star Wars به تهیه‌کنندگی کوین فایگی همکاری خود را با کمپانی دیزنی ادامه خواهد داد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

منابع داخلی که در کمپانی دیزنی کار می‌کنند گفته‌اند که مایکل والدرون برای نوشتن فیلم‌نامه فیلم Star Wars کوین فایگی (Kevin Feige) به استخدام درآمده است. کوین فایگی رئیس استودیوهای مارول و مدیر محتواهای تولیدی این کمپانی می‌باشد که قرار است این پروژه را برای کمپانی دیزنی و Lucasfilm توسعه دهد. این تنها بخش کوچکی از قراردادی است که مایکل والدرون با کمپانی دیزنی امضا کرده تا همکاری خود را با این کمپانی ادامه دهد.

به غیر از نوشتن فیلم‌نامه فیلم جنگ ستارگان کوین فایگی، انتظار می‌رود که بخش دیگری از این قرارداد شامل مشارکت مایکل والدرون در نوشتن فیلم‌نامه فصل دوم سریال Loki شبکه دیزنی پلاس باشد. نه تنها این قرارداد، قرارداد بسیار نادری برای کمپانی دیزنی به حساب می‌آید، بلکه به وضوح نشان می‌دهد که چقدر مارول، دیزنی و لوکاس فیلم به کار مایکل والدرون اعتماد دارند و علاقه دارند که او در ساخت پروژه‌های آینده این کمپانی‌ها مشارکت داشته باشد. همچنین با این قرارداد، فرصت تولید پروژه‌هایی دیگر با همکاری مایکل والدرون در آینده به وجود خواهد آمد.

اولین خبر در رابطه با پروژه جنگ ستارگان کوین فایگی، در ابتدا به عنوان شایعه‌ای در سال ۲۰۱۹ به بیرون درز کرد. کمپانی لوکاس فیلم پروژه‌های مختلفی را در مراسم Disney Investor Day معرفی کرد که یکی از این پروژه‌ها، تولید فیلمی با نام Rogue Squadron با کارگردانی پتی جنکینز (Patty Jenkins) بوده ولی با این حال در این مراسم هیچ‌گونه اطلاعاتی از فیلم جنگ ستارگان کوین فایگی منتشر نشد.

شایعه ساخت این پروژه برای اولین بار پس از موفقیت عظیم فیلم Avengers: Endgame و قبل از به نمایش درآمدن آخرین فیلم از سه‌گانه جدید جنگ ستارگان با نام Star Wars: The Rise of Skywalker به بیرون درز کرد. پس از به پایان رسیدن این سه‌گانه، کتلین کندی (Kathleen Kennedy) رئیس کمپانی لوکاس فیلم، به دنبال آغاز دوره‌ای جدیدی از فیلم‌های جنگ ستارگان بود و با توجه به میزان علاقه کوین فایگی به این فرنچایز و همچنین نحوه مدیریت و هدایت فیلم‌های دنیای سینمایی مارول، او بهترین کاندید برای در دست گرفتن آینده فیلم‌های این فرنچایز فوق‌العاده محبوب به حساب آمده است.

با توجه به اینکه مایکل والدرون به تازگی برای نوشتن فیلم‌نامه این فیلم استخدام شده، مشخص نیست که چه زمانی این فیلم به مرحله تولید خواهد رسید و یا اینکه چه زمانی بینندگان می‌توانند به تماشای این فیلم بپردازند، ولی با این حال اضافه شدن والدرون به این پروژه، باعث به وجود آمدن تحرک جدیدی در روند توسعه آن شده است.

مایکل والدرون به عنوان سرپرست نویسنده‌ها و تهیه‌کننده اجرایی در ساخت سریال آینده شبکه دیزنی پلاس با نام Loki نقش دارد و علاوه بر آن، نویسنده فیلم‌نامه فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness مارول نیز بوده که قرار است توسط سم ریمی (Sam Raimi) کارگردانی شود. او خالق و تهیه‌کننده اجرایی سریال آینده شبکه Starz با نام Heels نیز می‌باشد. مایکل والدرون حرفه کاری خود را از سریال Rick and Morty شبکه Adult Swim آغاز کرد و برای نوشتن فیلم‌نامه و تولید فصل چهارم این سریال برنده جایزه امی شد.

کمپانی دیزنی از هرگونه اظهار نظر در رابطه با این خبر خودداری کرده است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.