رونالد دی مور علاقمند به حضور در سری Star Wars است

23 February 2021 - 23:59

رونالد دی مورد نویسنده و کارگردان پس از کار موفقیت آمیز خود در سریال Star Trek The Next Generation و Deep Space Nine علاقمند به فعالیت در سری Star Wars است.

او شروع به فعالیت در Battlestar Galactica کرد و به دنبال آن در Outlander به فعالیت پرداخت.   در مصاحبه اخیر او با THR، مور تأیید کرد که دوست دارد خودش را در سری Star Wars ببیند، اما اکنون ممکن است الان زمان ایده آلی برای این موضوع نباشد.

این همیشه چیزی است که به ذهنم خطور می‌کند، اما واضح است که آن‌ها در حال حاضر برنامه‌های خود برای Star Wars را تنظیم می‌کنند. من مطمئن نیستم که مناسبی برای من باشد تا الان وارد همکاری در این سری بشوم. دوست دارم آن را انجام دهم و از این‌کار لذت خواهم برد. من قبلا فرصت این را داشتم که چندین خط از دیالوگ‌های دارث ویدر را بنویسم که تجربه بسیار هیجان انگیزی بود.

به نظر می‌رسد این نکات درباره‌ی نوشتن دیالوگ برای دارت ویدر تایید کننده شایعه دیرینه باشد که سریال مور بین Revenge of the Sith و A New Hope تنظیم شده است. بنرهای تبلیغاتی جدید دیزنی + برای Star Wars آن دوره را تحت پوشش قرار داده است، زیرا سریال مورد انتظار Kenobi با بازی ایوان مک گرگور و هیدن کریستنسن، ده سال پس از حوادث Sith، دارت ویدر را احیا خواهد کرد. او در ادامه افزود:

از سن من آنقدر می‌گذرد که بگویم جز افرادی بودم که تابستان سال ۱۹۷۷ برای دیدن سری Star Wars به سینما رفتم و برای دیدن ادامه‌ی آن سال‌ها صبر کردم. من قبلاً داستان و کمیک بوک‌ها را می‌خواندم. شما می‌دانید که این چه جهان غنی‌ای است و چگونه بسیاری از داستان‌ها را می‌توانید به روش‌های مختلف بگویید. این ایده که آن‌ها اکنون حماسه‌ی Star Wars را به عنوان نه تنها خط اصلی داستان Skywalker گسترش می‌دهند، بلکه کارهایی مانند The Mandalorian و سریال‌های مختلفی را در برنامه‌هایشان دارند. من بی صبرانه منتظر این آثار و راه‌های جدیدی در دنیای Star Wars هستم.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.