افشای جزئیات جدید از نقش کری راسل در فیلم Star Wars: Episode IX

28 March 2019 - 20:30

استفن کولبرت (Stephen Colbert) مجری برنامه‌ی The Late Show در حرف کشیدن از کری راسل (Keri Russell) بازیگر فیلم Star Wars Episode IX «جنگ ستارگان: قسمت نهم» آن‌چنان موفق نبود، اما باعث شد او بگوید به نظر خودش جذاب‌ترین لباس را در فیلم دارد. راسل که در نقشی مرموز به این پروژه پیوسته، گفته سخت‌ترین بخش درباره‌ی این نقش این بوده که رازهای آن را فاش نکند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

به نظر می‌آید پسر راسل اولین نفر پس از جی.جی. آبرامز (J.J. Abrams) بوده که فهمیده او در این فیلم حضور دارد. او در این باره به کولبرت گفته است:

من تلفن را قطع کردم و گفتم ریور – پسر ۱۱ساله‌ام – نباید به هیچکدام از دوستانت بگویی، اما من الان به یک پروژه‌ی خیلی جذاب پیوستم. جنگ ستارگان.

پسرش در پاسخ گفته: چه جالب. اما این نهایت خوشحالی او بوده است. در همین حین، راسل همچنان باید سکوتش که بخش اصلی پروژه‌های جدید آبرامز است را حفظ کند. وقتی از او پرسیده شد آیا این فیلم عنوانی دارد، او پاسخ داد نمی‌دانم. احتمالا برای دانستن عنوان فیلم باید تا انتشار اولین تریلر صبر کنیم.

فیلم Star Wars: Episode IX پایان‌بخش سه‌گانه‌ای است که با Star Wars: The Force Awakens «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» آغاز شد، اما همچنین پایانی برای داستان نسل اسکای‌واکر خواهد بود. این فرنچایز از سال ۱۹۷۷ آغاز به کار کرد، و همیشه یکی از اعضای خانواده‌ی اسکای‌واکر عضو اصلی داستان بود که هشت فیلم قبلی را به یکدیگر مرتبط کرد. انتظارات از این فیلم جدید به شدت بالاست، با توجه به اینکه برخی طرفداران حدود ۴۰ سال منتظر چنین پایانی بوده‌اند. اسکار آیزاک (Oscar Isaac) بازیگر این فیلم مدتی پیش گفته بود احساس می‌کند این فیلم کاملا باب میل طرفداران خواهد بود.

فیلم Star Wars: Episode IX در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ۹۸)‌ اکران خواهد شد.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.