زازی بیتس برای پیوستن به خواکین فینیکس در فیلم جوکر مذاکره می‌کند

20 July 2018 - 19:41

مطابق با گزارش هالیوود ریپورتر، زاری بیتس (Zazie Beetz) که به تازگی برای ایفای نقش در سریال کمدی Atlanta «آتلانتا» نامزد دریافت جایزه‌ی امی (Emmy) شده، در حال مذاکره برای پیوستن به خواکین فینیکس (Joaquin Phoenix) در فیلم Joker «جوکر» است. جزئیات زیادی در این باره در دست نیست اما بیتس نقش یک مادر تنها را ایفا خواهد کرد که علاقه‌ی مردی را جذب می‌کند که بعدها به شاهزاده‌ی دلقک جنایت تبدیل می‌شود. هواداران همچنین بیتس را برای ایفای نقش در فیلم Deadpool 2 «ددپول ۲» می‌شناسند. او قرار است این نقش را دوباره در فیلم X-Force بازی کند. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

این فیلم که توسط تاد فیلیپس (Todd Phillips) کارگردانی خواهد شد، بر کاراکتر شمایل‌گون جوکر تمرکز دارد و داستانی اصیل و منحصربه‌فرد را روایت می‌کند که تاکنون بر پرده‌ی سینما دیده نشده است. کاوش فیلیپس در مردی که توسط اجتماع نادیده گرفته شده، نه تنها فیلمی از جنس بررسی شخصیت است بلکه مایه‌های پندآمیزی نیز در خود دارد.

فیلیپس این فیلم را بر اساس فیلمنامه‌ای که مشترکا با اسکات سیلور (Scott Silver) نوشته کارگردانی خواهد کرد. اِما تیلینگر کاسکوف (Emma Tillinger Koskoff) این فیلم را تهیه خواهد کرد و تهیه‌کنندگی اجرایی نیز بر عهده‌ی ریچارد باراتا (Richard Baratta) است. کمپانی برادران وارنر این فیلم را توزیع خواهد کرد.

«جوکر» در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ به روی پرده‌ی سینماها می‌رود. فیلم‌های Gemini Man محصول کمپانی پارامونت و به کارگردانی آنگ لی (Ang Lee) و The Woman in the Window با حضور ایمی آدامز (Amy Adams) نیز در همان روز اکران خواهند شد.

مطابق با گزارشات کمپانی برادران وارنر همچنین مشغول کار بر روی فیلم دیگری با حضور جوکر است که جرد لتو (Jared Leto) نقش این تبهکار را در آن ایفا می‌کند.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.