جرد استرن انیمیشن Super Pets را برای برادران وارنر می‌سازد

2 August 2018 - 12:00

خبرگزاری «Collider» گزارش داده که «جرد استرن» (Jared Stern)، نویسنده انیمیشن‌های The Lego Batman Movie «فیلم لگو بتمن» و The Lego Ninjago Movie «فیلم لگو نینجاگو»، قرار است فیلم‌نامه انیمیشنی به نام Super Pets «سوپر پتز-حیوانات خانگی فوق‌العاده» را بر اساس حیوانات خانگی ابرقهرمانان شرکت «دی‌سی» برای کمپانی «برادران وارنر» بنویسد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

سوپر پتز برای اولین بار در سال ۱۹۶۲ و کمیک‌های «Adventure Comics» معرفی شدند. یکی از این حیوانات که «کریپتو، سوپر سگ» نام دارد، با توجه به سریال کارتونی از او که در سال ۲۰۰۵ پخش شد، شناخته‌‌شده‌تر است. از دیگر حیواناتی که انتظار می‌رود در این انیمیشن ببینیم، می‌توان به «ایس؛ سگ خفاشی»؛ «استریکی؛ سوپر گربه»، «تایتس؛ سگِ دیمین وین»، «استورم؛ اسب آبیِ آکوامن»، «فلکسی؛ پرنده پلاستیکی»، «گاو خفاشی» و «کلی کریتر» اشاره کرد. همچنین احتمالا شاهد شرورهایی از جمله کفتارهای «هارلی کوئین» به نام‌های «باد» و «لو»؛ و یا «دکس استار» که گربه‌ی گروه «فانوس قرمز» است، خواهیم بود.

هنوز مشخص نیست که این انیمیشن براساس مجموعه Legion of Super-Pets  «ارتش سوپر پتز» ساخته می‌شود، یا اینکه استرن شخصیت‌های کاملا جدیدی برای این اثر خلق خواهد کرد. او به تازگی بر روی پروژه‌های زیادی از جمله Happy Anniversary «سالگردتان مبارک»، Green Eggs And Ham «تخم‌مرغ‌های سبز و ژامبون» و The Cat In The Hat «گربه کلاه‌به‌سر» برای شبکه اینترنتی نفلیکس کار کرده است. با توجه به کارنامه‌ی او، می‌توان انتظارات زیادی از انیمیشن سوپر پتز داشت.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.