سیمپسون‌ها به این زودی‌ها شبکه‌ی فاکس را ترک نمی‌کنند

4 August 2018 - 22:02

اگرچه زمانی نامحتمل به نظر می‌رسید، The Simpsons «سیمپسون‌ها» در آستانه‌ی تبدیل شدن به کاراکترهای دیزنی هستند. ماه گذشته کمپانی‌های فاکس و دیزنی در ادغام تاریخی خود به توافق مهمی رسیدند و بنا شده این قرارداد در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۹ نهایی شود. با نهایی شدن این قرارداد تقریبا تمام دارایی‌های کمپانی فاکس در زمینه‌ی سرگرمی از جمله «سیمپسون‌ها» در اختیار کمپانی دیزنی قرار خواهد گرفت در حالی که شبکه‌ی فاکس تحت نظارت مالک اصلی به فعالیت خود ادامه خواهد داد. اما این‌که سریال «سیمپسون‌ها» دیگر به کمپانی فاکس تعلق ندارد به این معنا نیست که کار شبکه‌ی فاکس با مخلوق برجسته‌ی مت گرینینگ (Matt Groening) تمام شده است. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

دانا والدن (Dana Walden) و گری نیومن (Gary Newman)، رؤسای شبکه‌ی فاکس از طریق کمپانی IGN تعهد شبکه به سریال «سیمپسون‌ها» را دو برابر کرده‌اند. پخش این سریال از سال ۱۹۸۹ از شبکه‌ی فاکس آغاز شد و از آن زمان تاکنون یکی از مهم‌ترین سریال‌های این شبکه بوده است.

والدن:

«سیمپسون‌ها» بخش مهمی از برند ماست. این سریال و دیگر انیمیشن‌های یکشنبه‌شب‌های ما بسیار تأثیرگذار بوده‌اند. برنامه‌ای برای رفتن آن‌ها از شبکه‌ی فاکس به شبکه‌ی دیگری وجود ندارد.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.