الک بالدوین نقشی کلیدی را در فیلم جوکر بازی خواهد کرد

28 August 2018 - 21:00

فیلم اصلی Joker «جوکر» از تاد فیلیپس (Todd Phillips) قرار است تا کمتر از یک ماه دیگر فیلم برداری‌اش آغاز شود و اکنون خبری به دست ما رسیده که خاطر نشان می‌کند یک بازیگر برجسته‌ی دیگر به آن اضافه شده است. الک بالدوین (Alec Baldwin) گزارش شده است که نقش توماس وین (Thomas Wayne) پدر بروس وین (Bruce Wayne)/ بتمن را بازی خواهد کرد. در ادامه‌ی مطلب با سینما گیمفا همراه باشید.

بنا بر گزارشی از هالیوود ریپورتر (The Hollywood Reporter)، شخصیت توماس وین از آن انسان سنتی و با دیدگاه‌های بشر دوستانه است جدا شده است. در عوض، توماس وینِ فیلم جوکر، در قالب یک تاجر دوست داشتنی است که مانند دونالد ترامپ در سال ۱۹۸۰ می‌نماید. شایان ذکر است که بالدوین نقش ترامپ را بارها برای برنامه‌ی Saturday Night Live بازی کرده است.

بالدوین در سال ۱۹۹۰، نقش قهرمان کلاسیک را در فیلم The Shadow بازی کرده است. در حال حاضر بالدوین به خاطر دو فیلم اخیر Mission: Impossible «ماموریت غیر ممکن» شناخته می‌شود. اگر توماس وین در فیلم است، به نظر می‌رسد مارتا (Martha) و بروس وین نیز، هر دو در فیلم حضور داشته باشند.

فیلیپس دستیار نویسنده و کارگردان فیلم «جوکر» است. این فیلم زندگی مردی را روایت می‌کند که در صدد رسیدن به شخصیت شاهزاده‌ی جرم و جنایت و دلقک گاتهام سیتی است. داستان این فیلم در سال ۸۰ و خارج از دنیای سری فیلم‌های DC اتفاق می‌افتد. ازصحبت‌های اولیه می‌توان فهمید لحن فیلم «جوکر» مانند فیلم Taxi Driver «راننده تاکسی» از مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) و The King of Comedy است. شاید این همانند سازی بخاطر این باشد که اسکورسیزی دستیار تهیه کننده‌ی این فیلم نیز است.

خواکین فونیکس (Joaquin Phoenix) قرار است تا نقش کلیدی جوکر را در فیلم بازی کند. رابرت دی‌نیرو (Robert De Niro)، زازی بیتز (Zazie Beetz) و مارک مارون (Marc Maron) نقش‌های مکمل را بازی می‌کنند. فیلم‌برداری جوکر دو هفته طول خواهد کشید و قرار است تا در چهارم اکتبر سال ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ۹۸) به اکران دربیاید.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.