تصویر جدیدی از فیلم Outlaw King منتشر شد

7 September 2018 - 10:30

Netflix تصویر جدیدی از پادشاه قرون وسطی اسکاتلندی با نقش آفرینی کریس پاین «Chris Pine» در فیلم درام‌تاریخی Outlaw King «پادشاه یاغی» منتشر کرد. این تصویر مراسم تاج‌گذاری پادشاه را نشان می‌دهد. با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم یک همکاری مجدد برای پاین و کارگردان فیلم Hell or High Water یعنی دیوید مک‌کنزی «David Mackenzie» محسوب می‌شود و وقایع سال‌های ۱۲۹۸ تا ۱۳۰۶ را نشان می‌دهد، که اسکاتلند اولین جنگ خود برای استقلال را تجربه کرد.

Outlaw King داستان پادشاه شکست خورده به نام رابرت بروس را روایت می‌کند که توسط ادوارد اول انگلیس در زمان اشتغال اسکاتلند به یک قهرمان تبدیل می‌شود. با وجود عواقب جدی این جنگ، رابرت پادشاهی اسکاتلندی‌ها را به دست می‌گیرد و تعدادی از مردان را برای سپاه پادشاه دیکتاتور و پسر فراری‌اش شاهزاده والز متحد می‌کند.

تیم بازیگران Outlaw King متشکل از آرون تیلور-جانسون «Aaron Taylor-Johnson»، فلورنس پو «Florence Pugh» و استفان دیلان «Stephen Dillane» در نقش شاه ادوارد اول است. تولید کنندگان این فیلم دیوید مک‌کنزی و گیلیان بری «Gillian Berrie»، ریچارد برون «Richard Brown» از کمپانی Sigma Films و استیو گالین «Steve Golin» هستند.

فیلم Outlaw King نهم نوامبر (۱۸ آبان) توسط نتلفیکس پخش خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.