کوتاه شدن فیلم Outlaw King پس از نخستین نمایشش در جشنواره فیلم تورنتو

25 September 2018 - 19:30

فیلم حماسی و قرون وسطایی Outlaw King (پادشاه یاغی) به کارگردانی دیوید مک‌کنزی (David Mackenzie) محصول شبکه نت‌فلیکس، پس از نخستین نمایشش در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو از نظر زمانی کوتاه‌تر شده است. همان‌طور که توسط پایگاه خبری Deadline (ددلاین) گزارش شده است، مک‌کنزی پس از مشاهده واکنش تماشاگران در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو، تصمیم گرفت ۲۰ دقیقه از فیلمش را کنار بگذارد و اکنون فیلم از ۱۳۷ دقیقه به ۱۱۷ دقیقه رسیده است؛ چیزی کمتر از ۲ ساعت. با سینماگیمفا همراه باشید.

مک‌کنزی تصریح کرد که هیچ انتقاد و واکنش مستقیمی را از حضار دریافت نکرده است اما می‌تواند احساس کند که آن‌ها هنگام تماشای فیلم در سالن سینما، چه احساسی داشته‌اند و اینکه این احساس برای او حائز اهمیت است. همچنین گزارش شده است که ادیت‌های صورت‌گرفته به گذران فیلم و رسیدن سریع به نقطه اوج داستان کمک شایانی نموده است. فیلم کوتاه‌شده پیش از نمایش رسمی در نت‌فلیکس در تاریخ ۹ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۸ آبان ۱۳۹۷)، در تاریخ ۱۷ اکتبر ۲۰۱۸ (۲۵ مهر ۱۳۹۷) در جشنواره فیلم لندن به نمایش درخواهدآمد.

Outlaw King (پادشاه یاغی) نمایش مشاجره طولانی اسکاتلند و انگلیس بر سر دارایی­‌های استعماری است که نتیجه‌­ی آن به قدرت رسیدن رابرت دی بروس (Robert the Bruce)، پادشاه اسکاتلندی‌ها، شکست ناگهانی او و سرانجام بازگشت به آنچه که بود را به نمایش می‌گذارد. در نهایت جان (John) پادشاه انگلستان، رابرت را به عنوان یک فرد قانون‌شکن مورد خطاب قرار می‌دهد که دلیل نام گذاری فیلم نیز همین مسئله است.

بازیگران Outlaw King (پادشاه یاغی) عبارتند از: کریس پاین (Chris Pine)، آرون تایلر-جانسون (Aaron Taylor-Johnson)، فلورنس پیو (Florence Pugh) و استیون دیلین (Stephen Dillane) در نقش پادشاه ادوارد اول (Edward I). تهیه و تولید این فیلم توسط خود دیوید مک‌کنزی و جیلیان بری (Gillian Berrie) از کمپانی Sigma Films و البته ریچارد براون (Richard Brown) و استیو گولین (Steve Golin) از کمپانی Anonymous Content صورت گرفته است.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.