حضور شهاب حسینی در فیلم هیس پسرها گریه نمی‌کنند منتفی شد

18 October 2018 - 18:15

به گزارش سینماگیمفا (سینما فارس)، کارگردان این اثر “هیس پسرها گریه نمی‌کنند” خانم پوران درخشنده از منتفی شدن حضور بازیگر محبوب سینمای ایران، شهاب حسینی خبر داد و اعلام داشت که نمیتواند از نقش‌آفرینی شهاب حسینی در فیلمش بهره ببرد.

پوران درخشنده درباره آخرین وضعیت سینمای ایران و تولیدات سینمایی خود گفت: در حال حاضر و همچنان در پی بازنویسی فیلمنامه “هیس پسرها گریه نمی‌کنند” هستم و این پروژه تا به این جای کار هنوز کلید نخورده است.

در ادامه خبر، وی با اشاره به احتمال عدم حضور شهاب حسینی در فیلم جدیدش اظهار داشت: چندی قبل متوجه حضور و شرکت شهاب حسینی سر پروژه‌‌ای دیگر شده بودم و به دلیل مشغولیت او پیشنهاد حضور در این فیلم را دیگر به او ندادم  و پس از این حضور وی در فیلم “هیس پسرها گریه نمی‌کنند” به طور کلی منتفی شد.

او با اشاره به شرکت در جشنواره فیلم فجر امسال خاطر نشان کرد: احتمال حضور این فیلم در جشنواره فیلم فجر هست و واقعیت امر این طور است که این فیلم با تمام دغدغه اصلی به بهترین شکل ساخته شود و حضور و یا عدم حضور در جشنواره فیلم فجر چندان اهمیتی برای من ندارد و کیفیت کار مهم است. تمام  هدف و خواسته من این است که این اثر با تام چالش‌ها و دغدغه‌هایی که مد نظر من است کلید بخورد و به اتمام برسد.

برای مشاهده عکس‌های بیشتر و ویدیوها و اخبار روز سینمای ایران به صفحه اینستاگرام ما نیز سربزنید.

https://www.instagram.com/cinemafars.official لینک اینستاگرام:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.