«جوکر» بازیگرانی برای ایفای نقش آلفرد و جوانی‌های بروس وین انتخاب کرد

25 October 2018 - 12:35

فیلم Joker «جوکر» از استودیو برادران وارنر (Warner Bros) در حال اضافه کردن شخصیت‌های آشنایی از افسانه‌‌های بتمن است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

The Hollywood Reporter تایید کرد که دانته پریرا اولسون (Dante Pereira-Olson) در نقش جوانی‌های بروس وین (Bruce Wayne) به فیلم وارد شده است و داگلاس هاج (Douglas Hodge) نقش آلفرد پنی وورث (Alfred Pennyworth) را ایفا خواهد کرد.

پریرا اولسون به تازگی با خوآکین فینیکس (Joaquin Phoenix)، ستاره‌ی فیلم «جوکر»، در یک پروژه همکاری داشته است. این بازیگر نقش جوانی شخصیت فینیکس یعنی جو (Joe) را در درام جنایی You Were Never Really Here در سال ۲۰۱۷ ایفا کرد. هاج اما اخیرا در فیلم Red Sparrow از جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence) و قسمت Black Museum از سریال Black Mirror برای شبکه‌ی نتفلیکس بازی کرد.

تاد فیلیپس (Todd Phillips) کارگردان فیلم «جوکر» است و البته نقش اصلی منفی و به نوعی ضدقهرمان دنیای دی سی را نیز بر عهده داشت. دیگر بازیگران «جوکر» شامل رابرت دنیرو (Robert De Niro)، زازی بیتز (Todd Phillips) بازیگر Deadpool 2 «ددپول ۲» و مارک مارون (Marc Maron) بازیگر Glow هستند. جوکر به عنوان مردی توصیف شده است که از جامعه طرد شده و نه تنها یک شخصیت بدجنس دارد، بلکه باید مواظب او بود. فیلیپس به همراه اسکات سیلور (Scott Silver) فیلمنامه رابرای این فیلم می‌نویسند.

«جوکر» در چهارم اکتبر ۲۰۱۹ (۱۳ مهر ۹۸) به روی پرده‌ی سینما می‌رود.

منبع: HollywoodReporter

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.