پیوستن هیلی بنت، جیسون کلارک، و رایلی کئوق به درام The Devil All the Time

21 February 2019 - 13:00

هیلی بنت (Haley Bennett)، جیسون کلارک (Jason Clarke)، و رایلی کئوق (Riley Keough) قرار است در درام The Devil All the Time (همیشه شیطان) به کارگردانی آنتونیو کمپوس (Antonio Campos) بازی کنند، فیلمی که کمپانی نتفلیکس همین ماه در آلاباما تولیدش را آغاز خواهد کرد. این بازیگران در این درام به تام هلند (Tom Holland)، میا واساکاسکا (Mia Wasakowska)، روبرت پتینسون (Robert Pattinson)، بیل اسکارگارد (Bill Skargard)، الیزا اسکنلن (Eliza Scanlen)، و سباستین استن (Sebastian Stan) میپیوندند. سباستین استن در واقع جایگزین کریس ایوانز (Chris Evans) شده است که به دلیل مشکلات برنامه‌ریزی از حضور در این درام انصراف داد. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

راندال پوستر (Randall Poster) به همراه مکس بورن (Max Born) و کمپانی فیلم‌سازی جیک گیلنهال (Jake Gyllenhal) و ریوا مارکر (Rival Marker): کمپانی ناین استوریز (Nine Stories) تهیه‌کنندگی فیلم را بر عهده دارند.

درام The Devil All the Time اقتباسی از رمان گوتیک نیمه وسترنی دونالد ری پولوک (Donald Ray Pollock) است که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد، و فیلم‌نامه درام را آنتونیو و پاولو کمپوس (Paulo Campos) نوشته‌اند. در جنگل بکر فراموش‌شده‌ی جایی به نام ناکم‌استیف (Knockemstiff) در ایالت اوهیو، موجی از ایمان، خشونت، و رستگاری شکل می‌گیرد. ویلارد راسل که در کمال نومیدی در تلاش است تا همسر در حال مرگش را نجات دهد به نیایش و عبادت روی می‌آورد که مغلوب فداکاری و ایثار می‌شود. این قضیه قهرمان داستان ما یعنی آروین: پسر ویلارد را در مسیری قرار می‌دهد که از یک بچه آزارنده به مردی تبدیل می‌شود که می‌داند چه زمانی باید اقدام کند. او با گروهی از شخصیت‌های شرور از قبیل یک زوج قاتل زنجیره‌ای، یک واعظ خشکه‌مقدس، و یک کلانتر محلی فاسد ارتباط برقرار می‌کند. و تمام این‌ها در داستانی در بازه زمانی دو دهه نقل می‌شوند.

از جمله فیلم‌هایی که بنت اخیرا درشان بازی کرده می‌توان به Thank You For Your Service (از خدمتت متشکرم) و The Girl on the Train (دختری در قطار) اشاره کرد؛ کلارک هم اخیرا در درام‌های تاریخی‌ای مثل First Man (اولین بشر) و Chappaquiddick (چپاکوئیدیک) بازی کرده است؛ و فیلم‌های اخیر کئوق نیز عبارت‌اند از Hold the Dark (تاریکی را نگه‌دار) و The Earthquake Bird (پرنده زمین‌لرزه).

آنی مارتر (Annie Marter) و جکوب جفیک (Jacob Jaffke) تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم هستند.

منبع: Deadline

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.