جیسون کلارک: استفن کینگ با تغییر Pet Sematary نسبت به رمانش مشکلی ندارد

22 February 2019 - 22:00

جیسون کلارک (Jason Clarke) بازیگر فیلم Pet Sematary «قبرستان حیوانات خانگی» ‌در مصاحبه‌ای اعلام کرد در این فیلم شاهد تغییری در خط داستانی یکی از شخصیت‌های اصلی خواهیم بود و اینکه استفن کینگ (Stephen King) نویسنده‌ی رمانی که فیلم از روی آن ساخته شده با این تغییر مشکلی ندارد. تغییر بزرگ فیلم به نکته‌ی مهمی بین طرفداران کینگ تبدیل شده، جایی که در آخرین تریلر فیلم دیدیم این الی کرید است که کامیون به او می‌زند، می‌میرد و دوباره زنده می‌شود. در رمان، گیج برادر کوچک الی کسی است که کشته شده و دوباره زنده می‌شود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

کلارک در این باره گفته است:

توجیه این تغییر کار ساده‌ای است. نمی‌توان در فیلم از یک پسربچه‌ی سه ساله استفاده کرد. چون باید به جای آن از یک عروسک استفاده کرد. پس باید از دختری هفت یا نه ساله استفاده می‌کردیم. این کار ارزشش را دارد. کسانی که از این تصمیم ناراحت هستند بالاخره مزیت این کار را متوجه می‌شوند. البته عده‌ی زیادی هم با این قضیه مشکلی نداشتند. خود استفن کینگ با این تغییر مشکلی نداشت.

فیلم Pet Sematary براساس رمانی ترسناک نوشته‌ی استفن کینگ، داستان دکتر لوییس کرید (با بازی کلارک) را دنبال می‌کند که وقتی همراه همسرش ریچل (با بازی ایمی سایمتز (Amy Seimetz)) و دو فرزندشان از بوستون به حومه‌ی شهر مین نقل مکان می‌کنند، قبرستانی مرموز در جنگل و در نزدیکی خانه‌ی جدیدشان پیدا می‌کنند. وقتی تراژدی به این خانواده وارد می‌شود، لوییس از همسایه‌ی عجیبش جود کراندل (با بازی جان لیسگو (John Lithgow)) کمک می‌خواهد و این دو با هم واکنش‌های زنجیره‌ای خطرناکی به وجود می‌آورند که نیروی شیطانی قدرتمندی را آزاد می‌کند.

این فیلم محصول پارامونت پیکچرز توسط دنیس ویدمایر (Dennis Widmyer) و کوین کولش (Kevin Kolsch) کارگردانی می‌شود و نویسندگی آن برعهده‌ی جف بولر (Jeff Buhler) است. لورنزو دی بوناونتورا (Lorenzo di Bonaventura)، مارک واهرادیان (Mark Vahradian) و استیون اشنایدر (Steven Schneider) تهیه کنندگی این فیلم را برعهده دارند.

فیلم Pet Sematary در تاریخ ۵ آوریل ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۹۸) اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.