پیوستن سوفی ترنر به کوری هاوکینز در سریال مهیج Survive محصول کوئیبی

18 September 2019 - 15:30

سوفی ترنر (Sophie Turner) بازیگر نامزد امی برای بازی در نقش اصلی سریال مهیج Survive «بقا» محصول سرویس موبایلی کوئیبی انتخاب شد. این جدیدترین پروژه تلویزیونی ترنر پس از حضور در سریال محبوب Game of Thrones «بازی تاج و تخت» است که فصل هشتم و پایانی آن چند ماه پیش پخش شد. کوری هاوکینز (Corey Hawkins) در این سریال نقش مقابل ترنر را بازی خواهد کرد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

ترنر درباره حضور در این سریال گفته است:

خیلی خوشحالم که قراره نقش جین رو در سریال Survive برای کوئیبی بازی کنم. اون یک شخصیت پیچیده هست که نه تنها برای نجات جونش بلکه برای پیدا کردن ریشه قدرت و شجاعتش با مشکلات میجنگه. امیدوارم این سریال روی کسانی که اعتماد به نفس پایینی دارن تاثیر بذاره تا درک کنن شجاع‌تر از اون چیزی هستن که فکر میکنن.

سریال Survive براساس رمانی از ریچارد آبیت (Richard Abate) داستان جین را دنبال می‌کند که هواپیمایی که سوار آن است در یک کوهستان برفی سقوط می‌کند و او همراه پل دیگر بازمانده این حادثه باید برای بقای جان خودشان بجنگند. این دو همراه هم ماجرایی وحشتناک به درون طبیعت وحشی را آغاز می‌کنند و باید با شرایط کشنده و آسیب‌های شخصی خود مقابله کنند.

مارک پلینگتون (Mark Pellington) کارگردانی این سریال را براساس فیلمنامه‌ای از آبیت و جرمی اونگار (Jeremy Ungar) برعهده دارد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.