دونالد ساترلند و تایلر پوزی در دلهره‌آور مستقل Alone نقش‌آفرینی خواهند کرد

29 October 2019 - 21:00

دونالد ساترلند (Donald Sutherland) بازیگر Ad Astra، تایلر پوزی (Tyler Posey) از Teen Wolf، سامر اسپایرو (Summer Spiro) و رابرت ری‌چارد (Robert Ri’chard) بازیگر Coach Carter و Bolden برای بازی در فیلم Alone قراردادی را امضا کردند. این فیلم دلهره‌آور که مشابه Rear Window از هیچکاک توصیف‌شده است، توسط جانی مارتین (Johnny Martin) کارگردانی خواهد شد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

Alone ایدن (پوزی) را دنبال خواهد کرد که وقتی بیماری عفونی شروع به پخش شدن می‌کند، خودش را در آپارتمانش حبس می‌کند. درحالی که دنیا در حال فرورفتن در هرج‌ومرج است، ایدن متوجه دختری (اسپایرو) که در همسایگی‌اش زندگی می‌کند و او نیز در خانه‌اش به دام افتاده است می‌شود؛ اکنون او باید راهی را برای نجات هر دوی‌شان پیدا کند. در طول فیلم، فاصله‌ی بین شخصیت‌های اسپایرو و پوزی که هریک به‌تنهایی گیر افتاده‌اند، تبدیل به یک رابطه‌ی عاشقانه‌ی آزاردهنده میانشان می‌شود.

مت نیلور (Matt Naylor) نویسنده‌ی این فیلم با سرمایه‌گذاری HIG Productions خواهد بود. مارتین به همراه ربیه اریدی (Rabih Aridi) و ان جوردن (Anne Jordan) تهیه‌کنندگان این اثر هستند.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.