شان ویلیام اسکات به سریال This Country پیوست

26 February 2020 - 11:00

شان ویلیام اسکات (Seann William Scott) به قسمت اول و آزمایشی سریال کمدی “این کشور” (This Country) شبکه FX، بر اساس سریالی از شبکه‌ی BBC One و ساخته‌ی جنی بیکس (Jenny Bicks) و پل فیگ (Paul Feig)، پیوست. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

اسکات یکی از پرکارترین بازیگران این فصل از ساخت قسمت‌های آزمایشی برای سریال‌های کمدی بوده و پیشنهادهای زیادی داشته است. او علاوه بر سریال “این کشور”، در فصل سوم سریال بازسازی شده‌ی اسلحه کشنده (Lethal Weapon) نیز حضور داشته است.

این سریال به نویسندگی بیکس و کارگردانی فیگ ساخته می‌شود. این اثر یک سریال با قسمت‌های نیم ساعته و در سبک کمدی و الهام یافته از کارهای دیزی می کوپر (Daisy May Cooper) و چارلی کوپر (Charlie Cooper) به حساب می‌آید. این سریال زندگی روزمره پسر عموهایی با نام کلی و شراب ملات را دنبال می کند که هنگام رفتن به یک شهر کوچک برای تحصیل در مقطع بزرگسالان و تجربه نگرانی‌هایشان در یک محیط احمقانه، توسط یک خدمه فیلمسازی مستند دنبال می‌شوند. این نمایش آنها را هنگام دنبال کردن رویاهای خود، رویارویی با چالش‌ها و مبارزه با یکدیگر برای یک پیتزای منجمد، دنبال می‌کند.

اسکات نقش پدر جو را بازی می‌کند، با پیوندی که اخیراً در مینیاپولیس انجام داده و سعی دارد بهترین کاری را که می‌تواند انجام دهد. پدر جو یک رهبر جامعه در شهر فلچ اوهایو و شخصیتی پدر مانند برای کلی و شراب است. او واقعاً سخت تلاش می کند تا آرام بماند و اگرچه این دو اغلب صبر و شکیبایی او را آزمایش می‌کنند، اما او تصمیم می‌گیرد که یک خوش بین باقی بماند.

استودیوهای Feigco Entertainment، Lionsgate و Fox Entertainment و همچنین BBC Studios تولید سریال را برعهده داشتند. فیگ از طریق استودیو Feigco Entertainment و بیکس از طریق کمپانی Perkins Street Productions تهیه‌کننده اجرایی هستند. دیزی می کوپر و چارلی کوپر همراه با انجی استفنسون (Angie Stephenson)، دن مگنت (Dan Magnante)، کتی میسون (Cathy Mason) و ریچل میسون (Rachel Mason) تهیه کننده خواهند بود.

اسکات پیش از این در نقش وسلی کول در سومین و آخرین فصل از سریال اسلحه کشنده شبکه Fox و در مقابل راجر مورتا با بازی دیمون وینز (Damon Wayans) قرار گرفته است.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.