آیا کش و جاستین لینویل به پایلوت کمدی This Country پیوستند

11 July 2020 - 23:00

آیا کش (Aya Cash) و جاستین لینویل (Justin Linville) نقش‌های مقابل چلسی هولمز (Chelsea Holmes)، سم استرالی (Sam Straley) و شان ویلیام اسکات (Sean William Scott) در پایلوت کمدی فاکس، This Country را بازی می‌کنند. این پروژه براساس سریال BBC و کاری از جنی بیکس (Jenny Bicks)، Feigco Entertainment, Lionsgate, Fox Entertainment و BBC Studios است. بیکس این فیلم را نوشته و پل فیگ (Paul Feig) کارگردانی می‌کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

پایلوت The Country کمدی نیم ساعته‌ای با الهام از Three Format ساخته دیزی می کوپر (Daisy May Cooper) و چارلی کوپر (Charlie Cooper) است. این مجموعه زندگی کلی و شراب مالت را نشان می‌دهد که توسط عوامل سازنده یک مستند که با شهر کوچکی رفته‌اند تا رفتار افراد جوان و نگرانی‌هایشان را نشان دهند، دنبال می‌شوند. این فیلم آن‌ها را در حال دنبال کردن رویاهایشان و مواجه با چالش‌ها و مبارزه با هم برای پیتزای یخی نشان می‌دهد. این دو چیز زیادی ندارند، اما همدیگر را دارند. بازیگران ثابت این پایلوت، تایلور اورتگا (Taylor Ortega) و کریستال اسمیت (Krystal Smith) هستند.

کش نقش شریل را بازی می‌کند، گزارشگر اهل میناپولیس که در شهر کوچک Flatch، سردبیر روزنامه محلی است. شریل امیدوار است بتواند رابطه‌اش با ارنست را از نو بسازد.

لینویل نقش میکی را بازی می‌کند، همکلاسی کلی و شراب که در مغازه وسایل محترقه بازی می‌کند. او فکر می‌کند، بهترین دوست شراب است اما شراب اینطوری فکر نمی‌کند.

بیکس تهیه کننده اجرایی کار از طریق کمپانی Perkins Street Productions و فیگ از طریق Feigco Entertainment است. دیزی می کوپر (Daisy May Cooper) و چارلی کوپر (Charlie Cooper) نیز این پایلوت را بطور مشترک با انجی استفنسون (Angie Stephenson) تولید می‌کنند در حالیکه دن مانیت (Dan Magnante) از Feigco Entertainment با کتی میسون (Cathy Mason) و ریچل میسون (Rachel Mason) تهیه کنندگان اجرایی کار هستند.

این پروژه حاصل قرارداد بیکس و فیگ با لاینزگیت تلویژن است.

کش برای بازی در کمدی You’re the Worst شناخته شده و اخیرا در مینی سریال Fosse/Verdon برنده جایزه امی بازی کرده و در فصل دوم سریال The Boys نیز حضور داشته است.

لینویل بازیگر مهمان What We Do In The Shadows, Crashing و The Chris Gethard Show بوده است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.