اریک والدز به سریال Superman & Lois پیوست

10 April 2020 - 15:30

طبق خبر منتشر شده از سوی سایت خبری ددلاین، اریک والدز (Erik Valdez) رسما بعنوان بازیگر ثابت نقش کایل کوشینگ در سریال جدید ارو ورس Superman & Lois شبکه The CW انتخاب شده است. شخصیت کایل کوشینگ شوهر لانا لنگ است که قرار است امانوئل چریکی (Emmanuelle Chriqui) نقشش را ایفا کند‌. شخصیت او بعنوان رئیس آتش‌نشانی و قهرمان محلی Smallville  توصیف شده که زندگی‌اش تراژدی بوده است. کایل که در شهر کوچکی با عقاید بسته‌ای بزرگ شده، خیلی به شهرهای بزرگ اهمیت نمی‌دهد و اغلب با ساکنین این شهرها ناسازگار است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این سریال درباره ابرقهرمان مشهور جهان و روزنامه نگار مشهور کتاب‌های کمیک است که با فشار، استرس و پیچیدگی‌هایی مواجه می‌شوند که بخاطر کار کردن در جامعه امروزی رخ می‌دهند. کارا در Elseworlds و ملاقات کلارک و لوییز در کنت فارم متوجه بارداری لوییز می‌شود. به دلیل فداکاری الیور کویین در Crisis on Infinite Earths، مالتی‌ورس ارو ورس رسما بعنوان Supergirl’s Earth آغاز می‌شود و با The Flash and Arrow’s Earth ادغام می‌گردد. زندگی لوییز و کلارک تحت تاثیر این تغییر زمانی قرار می‌گیرد در حالیکه تنها پسرشان، جاناتان، نیمی از پسرهای دوقلو می‌شود.

تیلر هوچلین (Tyler Hoechlin) در نقش کلارک کنت یا سوپرمن و الیزابت تالوچ (Elizabeth Tulloch) در نقش لوییز لین، به جوردن الساس (Jordan Elsass) و الکساندر گارفین (Alexander Garfin) در نقش‌های جاناتان و جوردن کنت پیوستند. دیلان والش (Dylan Walsh) در نقش جنرال لین نیز در این سریال حضور دارد.

تاد هلبینگ (Todd Helbing) تهیه کننده سریال فلش، نویسنده و سازنده سریال به همراه گرگ برلنتی (Greg Berlanti) و سارا اسکچتر (Sarah Schechter) و جوف جانز (Geoff Johns) از طریق برلنتی پروداکشنز هستند.

این درام که قرار بود پایلوت باشد، تبدیل به سریال شده چون تولید پایلوتش بخاطر شیوع بیماری کرونا متوقف شده است. حالا این سریال در ۱۳ قسمت تولید می‌شود.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.