اولین تریلر از سریال Superman and Lois منتشر شد

1 January 2021 - 23:17
سریال Superman and Lois

تریلری از آخرین اسپین‌آف Arrowverse، سریال Superman and Lois «سوپرمن و لوییس» منتشر شد، در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

شبکه The CW درنهایت اولین تریلر از آخرین اسپین‌آف Arrowverse، سریال Superman and Lois را منتشر کرد. Arrowverse در سال ۲۰۱۲ با سریال Arrow شروع شد و از آن زمان فقط گسترش یافته است. آخرین سریالی که به این دنیای درحال توسعه ملحق خواهد شد، تایلر هوچلین (Tyler Hoechlin) را در نقش مرد فولادین و الیزابت تولوچ (Elizabeth Tulloch) را در نقش لوییس لین به Arrowverse اضافه خواهد کرد. این دو در Crisis on Infinite Earths در سال گذشته نقش مهمی را ایفا کردند و قبل از آن هوچلین در سریال Supergirl، در نقش سوپرمن ظاهر شد. برای اولین بار سوپرمن و لوییس به ستاره‌های سریال خود تبدیل خواهند شد.

در سریال Superman and Lois این زوج متوجه خواهند شد که در نتیجه Crisis on Infinite Earths، به جای یک فرزند نوزاد، حالا صاحب دو فرزند پسر نوجوان می‌باشند. بعد از اتفاقی غم‌انگیز در شهر متروپلیس، کلارک و لوییس تصمیم می‌گیرند که به اسمال‌ویل برگردند و هم‌زمان با انجام وظایف خود به‌عنوان پدر و مادر، با مسئولیت‌های ابرقهرمانی و خبرنگاری نیز دست و پنجه نرم می‌کنند. سریال سوپرمن و لوییس به این موضوع اشاره کرده که حتی با اینکه کلارک کنت درگیر وظایف جدید خود به‌عنوان یک پدر بوده است، کلارک کنت کلاسیکی را به نمایش خواهد گذاشت.

بعد از اولین نگاه به لباس جدید سوپرمنِ هوچلین، شبکه The CW درنهایت اولین تریلر را از سریال Superman and Lois پیش از پخش سریال در ماه فوریه منتشر کرده است.

اولین تریلر سریال سوپرمن و لوییس چیز زیادی از داستان اصلی سریال را مشخص نکرده و بیشتر رویکرد مفهومی داشته است. در این تریلر کلارک درباره تغییر و رشد کردن صحبت می‌کند که به‌نظر بنیاد مرکزی سریال بوده است، که درباره وضعیت جدید کلارک و لوییس خواهد بود. در آخر کلارک با اشاره به کلمه خانواده، اشاره به این دارد که خانواده کنت-لین چه نقش اساسی در سریال خواهد داشت.

در اولین تریلر سریال، طرفداران اولین تصاویر از جاناتان و جوردن کنت را می‌بینند. هر دو بازیگر – جوردن الساس (Jordan Elsass) و اکساندر گارفین (Alexander Garfin) – در صحنه حاضر بوده‌اند اما این اولین بار است که طرفداران می‌توانند آن‌ها را در نقش خود ببینند. جاناتان به‌عنوان یک پسر مرتب و مودب توصیف شده درحالی‌که جوردن باهوش توصیف شده و دارای اضطراب اجتماعی می‌باشد. بدون شک تفاوت آن‌ها خط داستانی جالبی را به‌ وجود خواهد آورد، همین‌طور دیدن تعامل کلارک و لوییس با فرزندانشان نیز هیجان‌انگیز خواهد بود. حضور آن‌ها در تریلر نشان‌دهنده اهمیت آن‌ها برای کلارک بوده است که ممکن است درگیری بیشتری برای قهرمان سریال به وجود بیاورد به این علت که حالا کلارک افراد بیشتری را خواهد داشت که باید از آن‌ها مراقبت کند.

پخش سریال Superman and Lois در تاریخ ۲۳ فوریه سال ۲۰۲۱ از شبکه The CW شروع خواهد شد.

منبع : Screen Rant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.