تریلر جدیدی از فیلم Godzilla vs Kong منتشر شد

16 February 2021 - 15:57

تریلر جدید از فیلم Godzilla vs. Kong منتشر شد.

ماه گذشته بود که  تریلری از Godzilla vs. Kong منتشر شد و هواداران را به وجد آورد. حالا در تریلری جدید که از این فیلم منتشر شده است، شاهد صحنه‌های اکشن و درگیری میان کونگ و گودزیلا هستیم.

فیلم مورد انتظار Godzilla vs. Kong ظاهرا دنباله‌ای بر فیلم‌های Kong: Skull Island ،Godzilla 2014  و  Godzilla: King of the Monsters 2019 است. در این فیلم کونگ و گودزیلا دو کاراکتری هستند که در شهرهای سراسر دنیا با هم دیگر به زد و خورد می‌پردازند. آدام وینگارد فیلمساز معروفی که سابقه فعالیت در فیلم‌های You’re next و Death Note را دارد کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. این فیلم ظاهرا ارتباطی با نسخه‌های قبلی فیلم‎‌های Monsterverse دارد؛ با این حال فیلم Godzilla vs Kong تنها فیلم از فرانچایز مانسترورس است که مجهز به دوربین CGI است.

در تریلر تازه منتشر شده شاهد درگیری‌های بیشتری بین گودزیلا و کونگ هستیم که بسیار هیجانی به نظر می‌رسند. کاملا مشخص است که وینگارد  توانسته است سکانس‌های درگیری گرافیکی را به خوبی به اجرا در بیاورد. حتی در یک سکانس دراماتیک نشان داده شد که پس از شکست، کونگ بر روی زمین افتاده است و دختری کوچک برای او اشک می‌ریزد.

قطعا این فیلم دو ساعته فقط درگیری بین این دو موجود نیست. بسیاری از طرفداران این فیلم مشتاق هستند بدانند داستان فیلم به چه شکل پایان می‌یابد و اینکه آیا این فلیم پایانی بر فارنچایز مانسترورس است یا همچنان ادامه دار خواهد بود. نسخه King of the Monsters نسبت به Godzilla و Skull Island عملکرد ضعیفی داشت، اما این بار برادران وارنر نگران ناامیدی طرفداران این فرانچایز نیست زیرا این فیلم در ماه مارس در سینماها و سرویس HBO Max اکران می‌شود.

این تریلر در توییتر به شکل ابعاد برش شده اینستاگرام منتشر شده است. اگر قصد دارید این فیلم را در تلویزیون تماشا کنید، برای لذت بردن قطعا باید تلویزیون بزرگی داشته باشید.

در فیلم Godzilla vs Kong الکساندر اسکارسگارد و ربکا هال نیز حضور دارند و در تاریخ ۳۱ مارس اکران می‌شود. می‌توانید تریلر منتشر شده را در زیر مشاهده کنید.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.