باکس آفیس هفته: دیو کش رتبه اول را از مورتال کامبت گرفت

3 May 2021 - 16:02

دیو کش و مورتال کامبت این هفته نیز رقابت نزدیکی در باکس آفیس داشتند و این بار، نوبت به انیمیشن دیو کش رسید تا بر صدر جدول تکیه کند.

در حالی که هفته قبل و در رقابت دو فیلم مورتال کامبت (Mortal Kombat) و فیلم دیو کش: قطار موگن (Demon Slayer the Movie: Mugen Train)، این فیلم مورتال کامبت بود که در صدر قرار گرفته بود، این هفته انیمیشن دیو کش توانست فروش بهتری را نسبت به مورتال کامبت تجربه کند تا در صدر جدول باکس آفیس این هفته قرار گیرد.

البته میزان فروش این هفته این دو فیلم، بسیار کمتر از هفته گذشته است که با توجه به شرایط کنونی و ویروس کرونا، اعداد این هفته منطقی تر از هفته قبل بود. میزان فروش دو فیلم در هفته افتتاحیه آنها، اعداد فوق‌العاده‌ای در دوران کرونا محسوب می‌شد.

انیمیشن دیو کش این هفته با فروش ۶٫۴ میلیون دلاری در حالی در صدر باکس آفیس قرار گرفته که هفته قبل با وجود فروش ۲۱٫۱ میلیون دلاری، نتوانسته بود صدرنشین شود. میزان فروش جهانی این فیلم اکنون به عدد عالی ۴۵۰ میلیون دلار رسیده است.

فیلم مورتال کامبت نیز با کسب ۶٫۲ میلیون دلار، بسیار کمتر از رقم ۲۳٫۳ میلیون دلار هفته قبل خود به دست آورد تا در رده دوم جدول قرار گیرد. مجموع میزان فروش این فیلم نیز به عدد ۶۶٫۹ میلیون دلار رسیده است.

همچنین فیلم گودزیلا در برابر کونگ (Godzilla vs. Kong) نیز به رکورد شکنی در دوران کرونا ادامه می‌دهد و با کسب ۲٫۷۴ میلیون دلار در این آخر هفته، مجموع فروش خود در آمریکا را از عدد ۹۰ میلیون دلار فراتر برد.

سازندگان این فیلم امیدوار هستند تا در طی هفته‌های آینده، این فیلم بتواند با کسب ۱۰ میلیون دلار دیگر، به اولین فیلم دوران کرونا تبدیل شود که مجموع فروش خود در آمریکا را به بیش از ۱۰۰ میلیون دلار می‌رساند. آخرین فیلمی که این کار را انجام داد، فیلم سونیک خارپشت (Sonic the Hedgehog‎) بود که بیش از ۱ سال قبل، به چنین مهمی دست پیدا کرده بود.

همچنین مجموع فروش گودزیلا در برابر کونگ تاکنون ۴۰۸ میلیون دلار بوده است که اگر این فیلم بتواند حدود ۱۹ میلیون دلار دیگر فروش کند، تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم سینما از ابتدای سال ۲۰۲۰ تاکنون می‌شود. این عنوان هم اکنون در اختیار پسران بد تا ابد (Bad Boys for Life‎) قرار داد.

منبع: hollywoodreporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • سعید says:

    میبینم که بازم یه انیمه دنیای سینما رو خورد و خاک شیر کرد. زنده با اوتاکو ها . انیمه یعنی سبک زندگی یعنی عشق