باکس آفیس: صدرنشینی مورتال کامبت با وجود درخشش فیلم دیو کش

28 April 2021 - 02:42

دو فیلم جدید این هفته، عملکردی فراتر از حد انتظار داشتند و در نهایت این فیلم مورتال کامبت بود که توانست پرفروش‌ترین فیلم آخر هفته لقب گیرد.

انیمیشن دیو کش: فیلم قطار موگن (Demon Slayer the Movie: Mugen Train) و مورتال کامبت (Mortal Kombat) این هفته اکران خود را در کشور آمریکا آغاز کردند و در حالی که هر دو فیلم بسیار بهتر از حد انتظار ظاهر شده بودند، در نهایت این فیلم مورتال کامبت بود که با اختلافی ناچیز، پرفروش‌ترین فیلم هفته شد.

قسمت جدید مجموعه مورتال کامبت روز یکشنبه فروشی ۵٫۵ میلیون دلاری را تجربه کرد که ۳۶ درصد کمتر از فروش روز شنبه این فیلم بود. این در حالی است که کمپانی برادران وارنر، انتظار فروشی کمتر از ۵ میلیون دلار در این روز را از فیلم داشت.

با اضافه شدن میزان فروش روز جمعه این فیلم، مورتال کامبت در نهایت موفق به کسب ۲۳٫۳ میلیون دلار در نخستین آخر هفته از اکران خود شد تا دومین افتتاحیه برتر سال (تاکنون) را از آن خود کرده باشد.

اما انیمیشن ژاپنی دیو کش که براساس مجموعه کمیک‌های ژاپنی ساخته شده و ادامه سریالی ژاپنی با همین نام است، در حالی که سال قبل در ژاپن اکران شده بود، این هفته اکران خود را در آمریکا آغاز کرد و توانست فروش بسیار خوب ۲۱٫۱ میلیون دلاری را تجربه کند.

این انیمیشن روز یکشنبه به فروش ۵٫۲ میلیون دلاری دست یافت که ۱۹ درصد کمتر از فروش روز شنبه بود با این حال از رقم ۳٫۵ میلیون دلاری که برای آن پیش بینی شده بود، بسیار بهتر بود.

فروش موفق این دو فیلم، خبر خوبی برای سینما و بخصوص چند فیلم جدیدی است که به زودی اکران خواهند شد. روز به روز به تعداد سالن‌های سینما که مجددا درب‌های خود را به روی مردم باز می‌کنند افزوده می‌شود و علاقه‌مندان نیز مشتاقانه به دیدن فیلم‌های جدید می‌روند.

قسمت دوم فیلم یک مکان ساکت (A Quiet Place Part II) و لایو اکشن کروئلا (Cruella)، از مهم‌ترین فیلم‌هایی هستند که از یک ماه دیگر، اکران خود را آغاز خواهند کرد. البته فیلم خشم مردانه (Wrath of Man) با بازی جیسون استاتهام (Jason Statham) نیز از دو هفته دیگر اکران خود را آغاز خواهد کرد.

منبع: collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.