تمایل جو تسلیم به ایفای نقش در پیش‌درآمدی بر کاراکتر ساب-زیرو

1 May 2021 - 15:32
جو تسلیم

بازیگر فیلم Mortal Kombat یعنی جو تسلیم گفت که مایل است در پیش‌درآمدی مربوط به زندگی بی‌هان قبل از تبدیل شدن به ساب-زیرو بازی کند.

بازیگر فیلم Mortal Kombat یعنی جو تسلیم (Joe Taslim) مشخص کرد که نه تنها می‌خواهد در قسمت‌های بعدی این فرنچایز به عنوان Noob Saibot ظاهر شود، بلکه همچنین امیدوار است که پیش‌درآمدی پیرامون کاراکتر بی‌هان در اوایل زندگی‌اش و قبل از تبدیل شدن به ساب-زیرو و پیوستن به لین کویی وجود داشته باشد.

تسلیم در مصاحبه جدیدی با خبرگزاری هالیوودریپورتر مشخص کرد که دوست دارد به عنوان نوب سایبات در دنباله Mortal Kombat بازی کند. نوب سایبات شبحی است که ابتدا به عنوان یکی از اعضای گروه سایه مبارزه می‌کرد و بعد از تبدیل شدن به ساب-زیرو کشته شد ولی در دنیای مردگان دوباره احیا شد.

تسلیم گفت: درست است، این تغییر شکل بعدی این کاراکتر است. اگر طرفداران بخواهند این فرنچایز ادامه یابد، پس احتمال زیادی وجود دارد که گام بعدی بی‌هان تبدیل شدن به نوب سایبات باشد. اون انگشتانش را به نشانه آرزو به هم گره کرد و گفت: اما امیدوارم که این دنباله به وقوع بپیوندد؛ زیرا من واقعا می‌خواهم نقش این کاراکتر را بازی کنم. علاوه بر این تسلیم خواستار یک پیش‌درآمد درباره کاراکتر بی‌هان می‌باشد هنگامی که او به خاطر به قتل رسیدن والدینش از خانواده جدا شد و تمرین کرد تا به یک قاتل تبدیل شود.

به نظر من جالب‌ترین پیشنهاد اجرای این پیش‌درآمد است. این داستانی در مورد بی‌هان و آموزش وی در لین کویی خواهد بود. هنگامی که توسط لین کویی ربوده شد، والدینش کشته شدند. بنابراین این مسیر تبدیل شدن او و بردارش خواهد بود. ما می‌توانیم شاهد وجود دو ساب-زیرو در یک فیلم باشیم و این واقعا جذاب خواهد بود.

در مصاحبه ما با نویسنده فیلم Mortal Kombat یعنی گرگ روسو (Greg Russo)، او گفت که وقتی صحبت از فیلم اصلی شد، او همیشه آن را منتهی به چیزی بزرگتر می‌دانست. آخرین صحنه فیلم مطمئنا به دنباله‌ای اشاره دارد و این که در فیلم Mortal Kombat تورنومنت اصلی اجرا نشد ما را به این فکر می‌اندازد که کمپانی برادران وارنر امیدوار است که این فیلم اولین فیلم یک فرنچایز بزرگ باشد. در حالی که مشخص نیست سرنوشت ساب-زیرو در آینده چه خواهد شود، تسلیم گفت که برای چندین فیلم در آینده قرارداد بسته است.

فیلم Mortal Kombat در حال حاضر در سینماها و استریمر HBO Max در حال پخش می‌باشد. مثل هر دنباله یا پیش‌درآمدی، مشخص نیست که کمپانی برادران وارنر چه چیزی را برای آینده ساب-زیرو در نظر گرفته است.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.