تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی، ۴k و بلوری فیلم Godzilla vs. Kong مشخص شد

9 May 2021 - 13:05
Godzilla vs. Kong

کمپانی‌های برادران وارنر و لجندری، به‌تازگی تاریخ انتشار نسخه‌های دیجیتالی و بلوری فیلم «گودزیلا در برابر کونگ» را در پلتفرم‌های خانگی مشخص کرده‌اند.

برای آن دسته از مخاطبانی که موفق نشده‌اند فیلم Godzilla vs. Kong را در بازه زمانی پخشش در شبکه اینترنتی HBO Max تماشا کنند، اکنون می‌توانند این فیلم را به‌زودی در پلتفرم‌های مختلف، به صورت دیجیتالی یا در قالب دیسک بلوری خریداری کنند. کمپانی‌های Warner Bros و Legendary Pictures جدیداً اعلام کرده‌اند که فیلم Godzilla vs. Kong در ماه مه در پلتفرم‌های دیجیتالی در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت و نسخه بلوری و ۴k این فیلم نیز در ماه ژوئن منتشر خواهد شد.

مبارزه بین این دو هیولای نمادین، سزاوار تماشا با کیفیت بالایی می‌باشد و به همین علت دیسک بلوری و ۴k این فیلم از قابلیت Dolby Vision HDR پشتیبانی خواهد کرد. این تکنولوژی به شدت دامنه رنگ‌ها و کنتراست صحنه‌های این فیلم را گسترش خواهد داد. اگر شما این فیلم را تماشا کرده باشید، از میزان اهمیت این دو عنصر در صحنه‌های این فیلم مخصوصاً در بخش پایانی آن اطلاع خواهید داشت. علاوه بر این‌ها، با استفاده از تکنولوژی HDR10، میزان روشنایی صحنه‌های این فیلم در نسخه بلوری آن به شکل بهینه‌تری به تصویر کشیده خواهد شد.

علاوه بر انتشار نسخه بلوری و ۴k این فیلم، نسخه دیجیتالی آن نیز قرار است در تمامی پلتفرم‌های فروش فیلم از جمله پلتفرم Movies Anywhere در دسترس مخاطبین قرار گیرد. البته در دسترس قرار گرفتن این فیلم در پلتفرم Movies Anywhere جای تعجب دارد چرا که این پلتفرم متعلق به رقیب کمپانی برادران وارنر یعنی کمپانی دیزنی می‌باشد.

تأثیری که میزان فروش فیلم Godzilla vs. Kong در صنعت سینما در سال جاری گذاشته است را نمی‌توان دست ‌کم گرفت. این فیلم تنها در هفته اول اکرانش در سراسر جهان، موفق شده به فروشی بالغ‌بر ۳۵۰ میلیون دلاری دست پیدا کند و بدین ترتیب تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم اکران شده در دوران همه‌گیری ویروس کرونا شود.

نه تنها میزان فروش این فیلم با توجه به شرایط حال حاضر بسیار چشم‌گیر بوده بلکه وب‌سایت ددلاین گزارش داده که بیش از ۳ میلیون خانوار، تنها در پنج روز اول پخش این فیلم در شبکه اینترنتی HBO Max آن را تماشا کرده‌اند. با توجه به‌ این‌که فیلم Godzilla vs. Kong تنها به مدت یک ماه در دسترس مشترکان شبکه اینترنتی HBO Max قرار گرفته، فروش نسخه‌های دیجیتالی و فیزیکی این فیلم از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد.

به نظر می‌رسد تمرکز فیلم بعدی دنیای MonsterVerse بر روی کاراکتر کونگ خواهد بود. مانند فیلم Godzilla vs. Kong، پروژه بعدی دنیای MonsterVerse نیز توسط آدام وینگارد (Adam Wingard) کارگردانی خواهد شد و امکان دارد که عنوان آن Son of Kong باشد.

نسخه دیجیتالی فیلم Godzilla vs. Kong قرار است در تاریخ ۲۱ مه (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰) در دسترس مخاطبین قرار گیرد و در تاریخ ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد ماه ۱۴۰۰) نیز نسخه‌های DVD و بلوری این فیلم منتشر خواهد شد.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.