تریلر جدیدی از فیلم Coming 2 America منتشر شد

23 December 2020 - 19:00

فیلم Coming 2 America «سفر به آمریکا ۲» پس از تاخیر خوردن به علت همه‌گیری ویروس کرونا، در حال آماده‌سازی برای پخش می‌باشد؛ در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

فیلم Coming 2 America در تاریخ ۵ مارس ۲۰۲۱ در سرویس استریم آمازون پخش خواهد شد و Prime Video اولین تریلر از این فیلم را در روز سه‌شنبه صبح منتشر کرده است.

در این فیلم شاهد بازگشت آکیم خواهیم بود که در آخر بعد از پدر خود به پادشاهی کشور زاموندا رسیده است. وی به همین علت برای معرفی یک وارث بعد از خود به آمریکا سفر کرده تا فرزند گمشده خود را پیدا کند.

علاوه بر ادی مورفی (Eddie Murphy) و آرسنیو هال (Arsenio Hall)، جرمین فاولر (Jermaine Fowler)، لزلی جونز (Leslie Jones)، تریسی مورگان (Tracy Morgan)،کیکی لین (KiKi Layne)، شری هیدلی (Shari Headley)، وسلی اسنایپس (Wesley Snipes) و جیمز ارل جونز (James Earl Jones) نیز در این فیلم نقش‌آفرینی خواهند کرد.

کارگردانی فیلم Coming 2 America برعهده کریگ برور (Craig Brewer) بوده است. فیلم‌نامه این فیلم توسط کنیا باریس (Kenya Barris)، بری دابلیو. بلاستین (Barry W. Blaustein) و دیوید شفیلد (David Sheffield) نوشته شده است.

خلاصه رسمی فیلم Coming 2 America:

در کشور زاموندا، آکیم که تازه به پادشاهی رسیده است، با امین خود سمی ماجراجویی جدیدی را آغار می‌کنند که آن‌ها را از آفریقا به محله کویینز نیویورک می‌رساند. جایی که همه چیز شروع شد.

تریلر را در کانال یوتیوب مشاهده کنید.

منبع : Comic Book

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.