تریلر رسمی فیلم Coming 2 America با بازی ادی مورفی منتشر شد

5 February 2021 - 12:39

کمپانی آمازون تریلر رسمی فیلم Coming 2 America را منتشر کرد. این تریلر، طولانی‌ترین تصویری است که از این فیلم با بازی ادی مورفی (Eddie Murphy) و آرسنیو هال (Arsenio Hall) می‌بینیم. مورفی و هال یک‌بار دیگر شخصیت‌های خودشان از فیلم اول که در سال ۱۹۸۸ اکران شد را تکرار می‌کنند. پیش از انتشار این تریلر، دو پوستر متفاوت که بازگشت شاهزاده آکیم (Prince Akeem)، شخصیت اصلی فیلم Coming to America محصول سال ۱۹۸۸ با بازی مورفی را به تمسخر می‌گرفت و هم‌چنین یکی از بازیگران جدید این عنوان را معرفی می‌کرد و هم‌چنین یک تیزر تبلیغاتی کوتاه، از این فیلم منتشر شده بودند.

Coming 2 America به‌عنوان دنباله‌ی فیلم Coming to America که سال ۱۹۸۸ اکران شده بود، داستان‌هایی مشابه داستان اورجینال را با چندین پیچ ​​و تاب جدید به تصویر می‌کشد. اکنون، پس از این همه سال، پادشاه آکیم نه‌تنها به عنوان حاکم جدید زاموندان منصوب شده، بلکه با آمدن معشوقه‌اش لیزا با بازی شاری هیدلی (Shari Headley) به آمریکا، زندگی خود را به‌همراه همسر و سه دخترش می‌گذراند. اما هنگامی که آکیم از این واقعیت مطلع می‌شود که پسری با بازی جرمین فاولر (Jermaine Fowler) دارد که در شهر نیویورک زندگی می‌کند، با توجه به این‌که فقط یک وارث مرد می‌تواند صاحب تاج و تخت زاموندان شود، آکیم مجبور می‌شود که به نیویورک رفته و به جستجوی پسر گمشده‌ی خود بپردازد.

آکیم برای این سفر، دوست و مشاور قدیمیش، سمی (Semmi) با بازی آرسنیو هال را با خود همراه می‌کند. بازگشت آن‌ها به نیویورک پس از ۳۰ سال، باعث روبرو شدن مجدد آن‌ها با بسیاری از دوستان قدیمیشان از فیلم قبلی و البته آشناییشان با شخصیت‌هایی جدید می‌شود.

کریک بریور (Craig Brewer) کارگردانی این فیلم که تمام شخصیت‌هایش ساخته و پرداخته‌ی مورفی هستند، را برعهده دارد. خود مورفی به‌همراه کوین میشر (Kevin Misher) تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده دارد و فیلم‌نامه‌ی فیلم توسط بری دابلیو. بلاشتاین (Barry W. Blaustein)، دیوید شفیلد (David Sheffield) و کنیا بریس (Kenya Barris) نوشته شده است. علاوه بر مورفی، هال، هیدلی و فاولر، بازیگران دیگری از حمله جیمز ارل جونز (James Earl Jones)، وسلی اسنایپس (Wesley Snipes)، گارسل بویس (Garcelle Beauvais)، کیکی لین (KiKi Layne)، تیانا تیلور (Teyana Taylor)، جان ایموس (John Amos)، لزلی جونز (Leslie Jones)، ونسا بل هالووی (Vanessa Bell Calloway) و لوئی اندرسون (Louie Anderson) نیز در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند.

فیلم Coming 2 America در تاریخ ۵ مارس از شبکه‌ی آمازون پخش می‌شود.

تریلر این فیلم را می‌توانید از این لینک تماشا کنید.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.