تریلر جدیدی از فیلم Coming 2 America منتشر شد

8 February 2021 - 13:35

شبکه‌ی آمازون یک تریلر هیجان‌انگیز جدید از فیلم Coming 2 America که دنباله‌‌ی فیلم Coming to America محصول سال ۱۹۸۸ است را منتشر کرد. در این دنباله‌ی کمدی، ادی مورفی (Eddie Murphy) در نقش پادشاه آکیم، حاکم زاموندا و آرسنیو هال (Arsenio Hall) در نقش سمی، بهترین دوست و مشاور او ظاهر می‌شود. کارگردان این فیلم کریگ بریور (Craig Brewer) و نویسندگانش، ری دابلیو. بلاشتاین (Barry W. Blaustein)، دیوید شفیلد (David Sheffield) و کنیا بریس (Kenya Barris) هستند و تمامی شخصیت‌های فیلم نیز توسط ادی مورفی خلق شده‌اند.

اکنون تریلر جدیدی از این فیلم در تبلیغات تلویزیونی بین رقابت‌های Super Bowl پخش شده که اطلاعات و تصاویری تازه از این فیلم را در اختیارمان می‌گذارد. این تریلر به ما نشان می‌دهد که “چگونه باید پادشاهان را به زاموندا آورد!”. در این فیلم قرار است آکیم و سمی به نیویورک رفته و وارث تاج و تخت زاموندا که لاول، پسر آکیم، است و نقشش را جرمین فاولر (Jermaine Fowler) ایفا می‌کند را به زاموندا بیاورند. این سفر باعث می‌شود تا مادر آکیم با بازی لزلی جونز (Leslie Jones) و مادر برادر او با بازی (Tracey Morgan) با آکیم همراه شوند و خانواده‌ی آن‌ها دوباره دور هم جمع شود.

هم‌چنین در تریلر جدید Coming 2 America با تصاویر و اطلاعات جدیدی روبرو می‌شویم: مواجهه‌ی آکیم با لاول، عادت دادن لاول به شروع یک زندگی جدید در زاموندا و یک‌سری شوخی بسیار جذاب واکاندایی!

از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به جیمز ارل جونز (James Earl Jones)، شاری هیدلی (Shari Headley)، وسلی اسنایپس (Wesley Snipes)، گارسل بویس (Garcelle Beauvais)، کیکی لین (KiKi Layne)، تیانا تیلور (Teyana Taylor)، جان ایموس (John Amos)، لزلی جونز (Leslie Jones)، ونسا بل هالووی (Vanessa Bell Calloway) و لوئی اندرسون (Louie Anderson) اشاره کرد.

Coming 2 America در تاریخ ۵ مارس از شبکه‌ی آمازون پخش خواهد شد.

در خلاصه‌ی رسمی این فیلم آمده است:

اتفاقات این فیلم از کشوری سرسبز و سلطنتی با نام زاموندا شروع می‌شود و داستان پادشاه اکیم (با بازی ادی مورفی) که به‌تازگی تاج‌گذاری کرده و دوست صمیمی و مشاورش، سمی، (با بازی آرسنیو هال) را روایت می‌کند که راهی سفر خنده‌داری می‌شوند که  از آفریقا شروع شده و تا محله کویینز در نیویورک آمریکا، جایی که تمام این اتفاقات از آن‌جا شروع شده است، ادامه پیدا خواهد کرد.

تریلر جدید این فیلم را می‌توانید از این لینک تماشا کنید.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.