بازسازی Firestarter اواخر امسال فیلمبرداری می‌شود

25 April 2020 - 15:00

سایت خبری Movieweb گزارش کرده که طبق گفته اسکات تیمز (Scott Teems)، نویسنده کار، فیلم‌برداری بازسازی Firestarter بلوم‌هاوس، داستان کلاسیک استفن کینگ (Stephen King) امسال شروع می‌شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

در طول مصاحبه، از تیمز درباره وضعیت اقتباس جدید رمان ۱۹۸۰ کینگ، پرسیده شد:

من هنوز یک نویسنده‌ام. به تازگی کارگردانی به نام کیث توماس (Keith Thomas) به ما ملحق شده که فیلم جدیدی به نام The Vigil ساخته و یونیورسال و بلوم‌هاوس خواهان ساخت Firestarter است. این پروژه همیشه برای آن‌ها مهم بوده است. فکر می‌کنم گام بزرگی به سمت این فیلم برمی‌داریم. در حال حاضر صنعت فیلم‌سازی دچار وقفه شده و این خیلی چیزها را تغییر داده اما فعلا امیدواریم این فیلم امسال ساخته شود.

فیلم Firestarter درباره سازمانی به نام گروه هوش علمی ملقب به The Shop است. دو شرکت کننده این برنامه تحقیقاتی مرموز، با هم ازدواج کرده و بچه دار می‌شوند. بچه آن‌ها، چارلی مک‌گی، قدرت جنبشی از والدین‌اش به ارث برده که در زمان دانشگاه، نمره پایین، Lot Six، می‌گیرد. حالا دولت به دنبال دستگیری چارلی جوان است تا مهارت‌های خاص و قدرتمند او را بعنوان یک اسلحه مهار کند.

درو بری‌مور (Drew Barrymore) قبلا نقش چارلی را در اقتباس ۱۹۸۴ بازی کرده و دیوید کیث، پدر او، اندی، بود. آن فیلم به قلم استنلی من (Stanley Mann) توانست ۱۷.۱ میلیون دلار با بودجه ۱۲ میلیون دلاری‌اش بفروشد.

مینی سریال Firestarter: Rekindled در سال ۲۰۰۲ با بازی مارگریت مورو (Marguerite Moreau)، مالکولم مک‌داول (Malcolm McDowell) و دنیس هاپر (Dennis Hopper) پخش شد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.