دمی مور و کریگ رابینسون به Songbird پیوستند

27 June 2020 - 16:00

دمی مور (Demi Moore)، کریگ رابینسون (Craig Robinson)، پل والتر هاسر (Paul Walter Hauser) و پیتر استورمر (Peter Stormare) بازیگران نقش اصلی فیلم مهیجی درباره کرونا به نام Songbird است که مایکل بی (Michael Bay) تولیدش می‌کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

آدام گودمن (Adam Goodman) و اندرو سوگرمن (Andrew Sugerman) از Invisible Narratives این پروژه را می‌سازند که توسط Catchlight Studios و بی تولید می‌شود.

آدام میسون (Adam Mason) کارگردانی این اثر را برعهده دارد و فیلم‌نامه کار را بطور مشترک با سیمون بویز (Simon Boyes) نوشته‌اند. این فیلم دو سال آینده و دوران قرنطینه را نشان می‌دهد و داستان عاشقانه‌ای بین موتورسواری به اسم نیکو و هنرمند جوانی به نام سارا است.

قهرمان داستان برای بودن با کسی که عاشقش است، باید بر قوانین رزمی، قاتلین و خانواده قدرتمند و دارای نفوذ غلبه کند و مادر خانواده با بازی مور، از خانواده‌اش حفاظت کرده و مسیر زندگی‌اش را حفظ می‌کند.

نقش‌های اصلی همچنان در حال انتخاب شدن هستند. امید است تولید این پروژه در ماه ژوئیه در لس‌آنجلس آغاز شود و برنامه‌هایی برای استفاده از تکنیک‌های خلاقانه برای فیلم‌برداری و زندگی در دوران قرنطینه در نظر گرفته شده است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.