الیزابت ماس به سریال Shining Girls پیوست

25 July 2020 - 09:30

شبکه اپل سفارش ساخت سریال مهیج و متافیزیکی Shining Girls براساس رمان پر فروش لورن بوکس (Lauren Beukes) را با بازی و تهیه کنندگی الیزابت ماس (Elizabeth Moss) و کمپانی Appian Way لئوناردو دی کاپریو (Leonardo DiCaprio) داده است. استودیو MRC Television سازنده این سریال خواهد بود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

سیلکا لوییزا (Silka Luisa) این اقتباس را قلم می‌زند که اخیرا مشاور تولید Strange Angel شبکه CBS All Access بوده و تهیه کننده اجرایی و شورانر این سریال خواهد بود. کتاب Shining Girls درباره فرد نامتعادل افسرده ای است که باید دخترهای زیبا را برای ادامه سفرهایش به قتل برساند. ماس نقش گزارشگر شیکاگو را بازی می‌کند که از یکی از این حملات نجات یافته و هویت خود را تغییر می‌دهد تا این قاتل را به دام بیندازد.

ماس تهیه کننده اجرایی کار از طریق Love & Squalor Pictures به طور مشترک با لیندسی مک‌مانوس (Lindsey McManus) است. دی کاپریو تهیه کننده اجرایی کار از طریق Appian Way به طور مشترک با جنیفر داویسون (Jennifer Davisson) است. بوکس و آلن پیج آریگا (Alan Page ArriagaL نیز تهیه کنندگان اجرایی کار هستند.

اپل سال گذشته به حق ساخت سریال کتاب Shining Girls دست یافت و ماس و Appian Way به این پروژه ملحق شدند. این سریال از آن موقع در دست ساخت است.

اپل اخیرا سفارش ساخت سریال The Shrink Next Door را بعد از Shining Girls داشته تا این مینی سریال هشت قسمتی را با مشارکت و بازی ویل فرل (Will Ferrell) و پل راد (Paul Rudd)  پخش کند.

ماس برای بازی در سریال The Handmaid’s Tale برنده جوایز متعددی مانند امی و گلدن گلوب شد که فصل چهارم آن در دست ساخت است. او به زودی در فیلم Run Rabbit Run محصول STX بازی می‌کند.

سریال Shining Girls به دیگر پروژه‌های اپل مانند Defending Jacobs, Truth Be Told, The Morning Show و سریال Mosquito Coast با بازی جاستین ثرو (Justin Theroux) و Lisey’s Story نوشته استیون کینگ (Stephen King) و با بازی جولیان مور (Julianne Moore) و درام تاریخی Hedy Lamarr با بازی گال گدوت (Gal Gadot) می‌پیوندد.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.