تصویری بهتر از ظاهر جدید سم ویلسون منتشر شد

27 July 2020 - 18:30

اسباب‌بازی تازه برای The Falcon and The Winter Soldier ظاهری بهتر از لباس جدید ابرقهرمانی سم ویلسون را به نمایش می‌گذارد. آنتونی مکی (Anthony Mackie) چند سال گذشته را به‌عنوان شخصیتی مکمل در دنیای سینمایی مارول سپری کرده بود، اما پایان Avengers: Endgame برای او آینده‌ای بزرگ را رقم زد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

پس‌ازآنکه استیو راجرز مسن سپر کاپیتان آمریکا را به فالکون واگذار کرد، مارول سریعاً تأیید کرد که این داستان با سریال پیشِ روی Disney+ یعنی The Falcon and The Winter Soldier ادامه پیدا خواهد کرد.

اولین سریال اختصاصی Marvel Studios برای سرویس استریم دیزنی با بازگشت آنتونی مکی و سباستین استن (Sebastian Stan) به ترتیب در نقش‌های سم ویلسون/فالکون و باکی بارنز/وینتر سولجر همراه خواهد بود. درحالی‌که طرفداران مشتاق دیدن سم ویلسون در قامت کاپیتان آمریکای بعدی دنیای سینمایی مارول هستند، انتشار رسمی و غیررسمی چند ویدیو و عکس جان واکر ملقب به US Agent با بازی وایت راسل (Wyatt Russell) را به‌عنوان فرد بعدی دارنده‌ی این جایگاه نشان می‌دهند.

عنوان ابرقهرمانی سم هرچه باشد، ما می‌دانیم که او دارنده‌ی ظاهر جدیدی خواهد بود.

به لطف اولین قطعه از کالاهای تجاری سریال مذکور، بهترین تصویر از لباس جدید سم از راه رسید. این تصویر متعلق به اسباب‌بازی از محصولات شرکت Hot Wheels است.

منبع: Screen Rant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.